اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

هشدار به مسئولان نظارت بر انتخابات شورا

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۴۳ ق.ظ

یکی از نامزدهای این دوره از انتخابات شورای اسلامی شهرستان بابل فردی است که پیشتر، با ارتکاب جرایمی، مورد محاکمه و اجرای حکم قرار گرفت. چهره ناموجه این فرد که اتفاقاً تخصص عجیبی در لابی گری با مصادر قدرت دارد آن قدر برای مردم دارالمومنین واضح است که همین چند سطر نیز برای تداعی نام او در اذهان عموم کفایت می کند.

سوء پیشینیه وی اگر چه بسیار فراتر از ناهنجاری هایی چون پرتاب چاقو در جلسات شوراست؛ اما هنوز از سوی هیچ یک از تریبون های رسمی نسبت به احتمال تأیید صلاحیت او احساس خطر نشده است.

تأیید صلاحیت احتمالی این فرد که -سیر محکومیت او مرهون تلاش مجدانه جوانان حزب الله شهر است- به معنای دهن کنجی به احکام قضایی نظام اسلامی و هماورد طلبی با جریان عدالتخواه دیار مومنان خواهد بود.

از این رو ضمن هشدار به هرگونه رفتار ماجراجویانه و اعمال نفوذ احتمالی بعضی از مسئولان امر، تأکید می شود از همه مجاری قانونی در سطوح عالی نظام جهت پیگیری روند تأیید صلاحیت احتمالی فرد مذکور استفاده خواهد شد. بدیهی است جریان مرموز و زیاده خواهی که پشت صحنه ترغیب این فرد جهت ثبت نام در رقابت های شورای اسلامی شهر است پاسخ مناسبی را از نیروهای انقلابی شهر دریافت خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">