اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مسئولان فرهنگی بابل، خودشان را قضاوت کنند!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۲۹ ب.ظ
دیدگاه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب در چارچوب سبک زندگی دینی، کاملاً شفاف و آشکار است. سخنرانی معروف ایشان در جمع مردم بجنورد حاوی نکات مهمی در این خصوص می باشد.
امسال هم سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده که تحقق آن هم نیاز به فرهنگ سازی دارد.
 بی آن که بخواهم قضاوتی در خصوص عملکرد دستگاه های فرهنگی شهرستان بابل داشته باشم از متولیان امر می خواهم خودشان مرد و مردانه گزارشی از میزان فعالیت خود در راستای دغدغه های فرهنگی رهبر معظم انقلاب را به مردم ارائه بدهند.
وقتی صحبت از متولیان فرهنگی به میان می آید مصادیق آن اعم از مجموعه هایی چون سازمان تبلیغات اسلامی، اداره فرهنگ و ارشاد، معاونت فرهنگی سپاه، معاونت فرهنگی شهرداری و ... است.
هیچ مسئولی در جمهوری اسلامی نمی تواند بگوید که حوزه فعالیت های من جدا از محدوده فرامین رهبری انقلاب و آرمان های شهداست. حتی آن مدیر پشت پرده ای که در جایی با افتخار می گوید نگذاشته تا مشابه تابلو نوشته هایی که در ایام محرم سال قبل توسط شهرداری تهران در سطح خیابان های پایتخت نصب شده در بابل هم تکرار بشود - و ظاهرا هم منظورش تابلوهایی با موضوع شمر زمانه ات را بشناس در خصوص افشای ماهیت پلید آمریکای جنایتکار است - خوب می داند که در برابر جایگاه و بودجه هایی که در جامعه اسلامی در اختیار گرفته، مسئول بوده و باید نسبت به قطره قطره خون شهدایی که در راه تحقق منویات ولایت فقیه، سر و جان باخته اند پاسخ گو باشد.
مسئولان محترم فرهنگی شهرستان بابل! در تبیین نگرش های فرهنگی رهبر معظم انقلاب اسلامی چند قدم مثبت برداشته اید؟ 
یادمان نرود ایران، مالزی نیست و بی اعتنایی به معیارهای فرهنگی انقلاب، خیانتی نابخشودنی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">