اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

شاه کلید سخنان دیروز آقا

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۵، ۱۲:۲۵ ب.ظ

پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری در گزارش دیدار روز گذشته فرماندهان نیروی دریایی ارتش با ایشان نوشت:

"حضرت آیت الله خامنه‌ای با اشاره به قضایای مذاکرات هسته‌ای، افزودند: در این مذاکرات بحثهای فراوانی راجع به تحریمها شد اما اکنون در کنگره امریکا، مسئله تمدید تحریمها را مطرح می‌کنند و مدعی هستند که اینها، تحریم نیست، بلکه تمدید است!
رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: "شروع کردن یک تحریم" با "دوباره شروع کردن آن پس از پایان زمانش" فرقی نمی‌کند و این دومی نیز تحریم و نقض تعهدات قبلی از سوی طرف مقابل است.
ایشان بروز این مشکلات را ناشی از عجله در انجام کار خواندند و افزودند: وقتی عجله داریم که کار را زودتر تمام کنیم و به جایی برسانیم، از جزئیات غفلت می‌کنیم و گاهی غفلت از یک امر جزیی، موجب ایجاد رخنه و نقطه‌ی سلبی در آن کار می‌شود."

تصریح رهبر انقلاب در خطایی که مسئولان عالی کشور (دولت و مجلس) به خاطر عجله و شتاب بیهوده در تصویب قرارداد موسوم به برجام مرتکب شدند، شاه کلید فرمایشات دیروز ایشان است که نباید گذاشت در هیاهوی اخبار مربوط به دستگیری یک آقازاده لپ گلی شهرت طلب به حاشیه برود. تعبیر مقام معظم رهبری در خصوص شتابزدگی در تصویب برجام، تحلیلی عبرت آموز و البته رسواگر است که در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد شد.

آن موقع هم که آقا حاصل برجام را "تقریباً هیچ" تلقی کرد، تریبون های دولتی بعد از چند روز دوباره با وقاحت در طبل ادعای پوچ خود کوبیده و برجام را شاهکاری سیاسی قلمداد نمودند؛ این بار نیز مطمئن باشید اگر تعبیر و تحلیل آقا را به سطح جامعه نرسانده و پی در پی به رخ مسئولان نکشانیم باز هم با وقاحت در چشم ملت نگاه کرده و مدعی خواهند شد دستاوردهای برجام بی نهایت است؛ دستاوردهایی که البته فقط با قوه تخیّل حضرات کداخدا پرست، موجودیت پیدا می کند.

تجربه ثابت کرده عده ای با فراگیر شدن دیدگاه های رهبری در جامعه مخافلند و آن را در تضاد با منافع جناحی و اقتصادی خود می دانند. این بار لااقل به هوش باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">