اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سوداگران ارزش ها

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۰:۱۹ ق.ظ

gxgn_photo_2017-06-05_22-13-28.jpg


چندمین جشنواره بهارنارنج بابل چند شب پیش با حضور سهیل محمودی، از شعرای مشهور جریان فتنه که بعد از سال 88 به خاطر دلبستگی به سربازان خیابانی جبهه صهیون، در سیمای جمهوری اسلامی ممنوع التصویر شد در بابل برگزار گردید.

دو سال است که مشاورین به اصطلاح فرهنگی شهرداری بابل به دفعات با رویکرد مرموزانه سیاسی درصدد عادی سازی جریان سیاه فتنه هستند. در این بین اما جالب این جاست که چهره های مثلاً اصولگرایی که فقط ایام انتخابات یادشان می آید به نیروهای حزب الله نیازمند هستند نه تنها هیچ واکنشی در این باره نشان ندادند بلکه برای خودنمایی و جلب توجه به بالای سن رفته و خواسته یا ناخواسته در این حرکت شوم و مغایر با خط و مشی تبیین شده مقام معظم رهبری، سهیم گردیدند.

اعضای پرادعای گروهک انتخاباتی جمنای بابل که داعیه انقلابی گریشان از شعار فراتر نرفته نیز ترجیح دادند به برکت نان و نمکی که بارها از شهرداری و زیرمجموعه هایش به کام کشیده اند این سخن رهبر انقلاب که فرمود من روی مسأله فتنه حساسم را باز هم نادیده بگیرند.

جمع معدود اما پر سر و صدا و اهل بوق و کرنای ایثارگر سابق که جز چند نیروی مخلص، بعضی هایشان امروز فرسنگ ها از آرمان های دفاع مقدس فاصله گرفته و بعضی دیگرشان توانسته اند اقوام درجه یک خود را در شهرداری بگمارند هم به روی مبارک خویش نیاوردند.

همه آن چه اتفاق افتاد البته دور از انتظار نبود. این متن تنها هشداری عبرت آموز برای نسل جوان حزب الله دارالمومنین است که مواظب باشند هیچ گاه پیاده نظام و بازیچه اصحاب قدرت و ثروت و مکنت قرار نگرفته و فاصله خود را با عناصر ظاهرالصلاحی که در دو راهی آرمانگرایی و تعهد به شعائر انقلاب و یا حفظ منافع باندی، پای بندی خود را به اصل سخیف معامله گری و کیسه دوزی بارها به اثبات رسانده اند، محفوظ نگاه دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">