اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سلام بر آمنه

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ


آمنه، مادر تاریخ است که فرزندی چون محمد(ص) از دامان او برخاست و شرافت و انسانیت را برای همیشه تاریخ، جاودان ساخت.

هر مادری که دامان پاکش، فرزندی هدایتگر و راهبر و مجاهد فی سبیل الله را تربیت کند، آینه ای از آمنه بزرگ تاریخ است.

آمنه، امّ عماد، مادر مقاومت نیز انعکاسی از پرتو وجود همه مادران و زنان بهشتی است که گلخانه وجودش رایحه ایمان و پایداری و غیرت را تحفه عالم نمود و دستان خاکی زمین را با کوثر زلال ولایت الله، شستشو داد.

سلام بر آمنه سلامه که سه فرزند و نوه اش به شهادت رسیدند؛ اما خم به ابرو نیاورد و داغ کمترین شکوه ای را بر دل دشمنان باقی نهاد و نغمه ما رأیت الا جمیلا را سرمشق رسالت زینبی خویش ساخت. برای آنان که با راه و رسم آسمان آشنا نیستند شاید عجیب باشد که بدانند مادر عماد، شیر غرش گر جبهه مقاومت که ده ها سرویس جاسوسی و تروریستی دنیا دنبال ردی از او بودند، در خانه ای ساده و کوچک در یکی از محرومترین مناطق فقیر نشین لبنان در کنار شیعیان مخلص و پابرهنگان عاشورایی مکتب عشق و دلدادگی قرار داشت. در کنار مردم با سختی ها کنار آمد؛ اما در مقابل زیاده خواهی صهیونیسم خون آشام، ضعف و سستی نشان نداد.

روح این شیرزن دلیر و دشمن شکن، میهمان خوان سالار شهیدان شد و حلاوت نظر به وجه الله، رزق ابدی او گردید. خدا کند یاد و خاطره و سیره این حماسه سازان مجاهد و بی ادعا را همواره سرلوحه خود و فرزندان خویش قرار دهیم.

نظرات  (۱)

  • دانلود سریال گیم اف ترونز
  • سلام جالب بود تازه وبلاگتونو توی بخش بروز رسانی شده ها دیدم خوشحال میشم به بلاگ منم سر بزنید ♥

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">