اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

سلام آیت الله العظمی عمار!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۵، ۰۶:۱۴ ب.ظ

c7o2_photo_2015-11-28_16-29-18.jpg


متن زیر، دلنوشته ای خاطره انگیز است که در جریان حوادث تلخ فتنه 88 و حمایت جانانه مرجع عالیقدر حضرت آیت الله نوری همدانی از نظام و رهبری انقلاب اسلامی توسط برادر بسیجی و جانباز عدالتخواه قمی، حاج داوود عباسی خطاب به ایشان منتشر و در سطح قم توزیع گردید. بازنشر این مطلب، انعکاسی از تاریخ حماسه و مظلومیت انقلاب بوده و نسل آینده را در شناخت عمارهای دوران یاری می رساند:

بسمه تعالی

امام علی علیه السلام: «الا و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر»

سلام عمار، سلام آیت الله العظمی عمار (حسین) نوری همدانی. سلام بر تو که تا محک تجربه آمد به میان تو سیه روی نگشتی و غشی در تو نبود. در جریان فتنه اخیر بین تمام خواص علما شاید تنها تو بودی که تمام قد به دفاع از حریم ولایت و ولی (امام خامنه ای) برخاستی و یقیناً تنها تو بودی که در تمام سال هایی که امثال ما به یاد داریم مشتهای گره شده ات همراه طنین گرم صدایت به دفاع از نظام و ولایت بلند شد.

شیعه تنوری یعنی همین! سمعاً و طاعتاً، یعنی سرباز جان بر کف ولایت نه سرباز اما و اگر و شاید وقتی دگر!

برای تو مهم انجام وظیفه است. مهم نیست که بی بصیرتها بگویند: عالم دینی که نباید شعار بدهد! نباید شعار بسازد! (خامنه ای کوثر است دشمن او ابتر است) یا این که، عالم دینی نباید این گونه بی محابا خودش را خرج دیگران کند! بلکه عالم باید بنشیند گوشه ای و دفتر و دستک و پسر و خدم و رصد علمای دیگر و مصلحت و نهایتاً باید در مسیر باد سر بچرخاند!

اما تو عمار علی! شده ای جاده صاف کن حزب اللهی ها و چراغ راه شده ای و "تأخیر بیان از موضع حاجت بر ما روا نمی داری" و حق هم همین است، که عالم دینی باید در اول صف باشد نه حتی در صف اول! باید حق را فریاد بزند «ولو بلغ ما بلغ». دیگران هم باید از شما بیاموزند که انجام تکلیف را با مشورت های مصلحت اندیشانه ابن عباس های عاقل عاقبت اندیش مستقر در دفاتر به تأخیر نیندازند.

آیت الله عمار (حسین) نوری همدانی! ما دیگر برای شناختن عمار به تاریخ رجوع نمی کنیم، بلکه عطر عمار در خیابان های شهر علم و اجتهاد و بصیرت پراکنده است.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته. فرزندان روح الله

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">