اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

رنجنامه جبهه فرهنگی انقلاب

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ

در سفری که مرحوم حمید سبزواری برای اجرای برنامه به بابل داشت با او همراه بودم. از کم لطفی صدا و سیما گله داشت. سر بسته اشاره ای کرد به سهیل محمودی که آن موقع برای خودش در سیما حکمرانی داشت و برنامه با کاروان شعر و موسیقی اش به شهرت رسیده بود. مرحوم شکوه داشت که بعضی حضرات تازه به دوران رسیده عنان امور شعر و شاعری صدا و سیما را به دست گرفته و عملاً کاری کردند که شعرای انقلابی و پیشکسوت از ذهن مردم به فراموشی سپرده شوند.

بعد از حوادث ناجوانمردانه 88، ماهیت امثال سهیل محمودی بر همگان آشکار است. او که با رانت صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نان و نامی دست یافته بود به همه چیز پشت پا زد و آرمان های اسلام ناب را به لبخند غرب فروخت. حمید سبزواری که عمرش را در راه انقلاب اسلامی وقف کرده بود به رغم همه بی مهری ها پای انقلاب اسلامی ایستاد.

این رنجنامه حامیان مظلوم انقلاب و راه شهداست که حتی در بطن نهادهای جمهوری اسلامی با اعمال نفوذ نفوذی ها طعم غربت را به کام می کشند و باز هم پای آرمان هایشان مردانه می ایستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">