اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دولت از پاسخگویی فرار نکند

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۱۰ ب.ظ

خیلی پیش تر از آن که در مشهد تجمعی صورت بگیرد یا محمود احمدی نژاد بخواهد از قوه قضاییه انتقادی بکند اعتراضات خیابانی در شهرهای مختلف کشور نسبت به برنامه های غلط اقتصادی دولت و از جانب مالباختگان موسسات اعتباری و بازنشستگانی که حقوقشان را مطالبه می کردند، آغاز شده بود.

اصلاح طلبان و رسانه های وابسته به دولت به جای فراافکنی و مقصر جلوه دادن علم الهدی و احمدی نژاد و ... به یاد بیاورند که سیاست های انقباضی دولت متبوعشان و گرانی بی دلیل قیمت ها و برجام پرخسارت و کاهلی در رفع مشکلات مردم و اشرافی گری مسئولان و تمسخر مستضعفین، جان مردم را به لب رساند و خشم آنان را برانگیخت.

دولتی ها از مدت ها قبل تلاش داستند این گونه وانمود کنند که انتقاد از بی عرضگی دولت به معنای زیر سوال بردن نظام اسلامی است! کار تا آن جا پیش رفت که محسن هاشمی نیز در برنامه ای تلویزیونی انتقاد از عملکرد شهرداری تهران که نهادی غیر دولتی و غیرحکومتی است را به معنای تضعیف نظام دانست!

سیاسی شدن اعتراضات اقتصادی مردم که گاه از سوی برخی اعضای ستاد انتخاباتی رییس جمهور نیز صورت گرفته است، خواسته یا ناخواسته درصدد پناه دادن دولت در پشت اعتبار نظام و رو در رو قرار دادن مردم مستضعف با حاکمیت و فرار دولت از پاسخگویی است.

تحلیل گران امنیتی برای تشخیص ریشه آشوب ها باید این نکته را مدنظر قرار بدهند که چه کسانی در اتفاقات ناخوشایند اخیر ذی نفع خواهند بود؟

نظرات  (۲)

سلام
وبلاگتون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید.
رصدخبر
سلام
وبلاگتون جالب بود ممنون
امیدوارم که موفق باشید.
بولتن ساز

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">