اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

دستگاه قضا و سرمایه ای به نام اعتماد مردم

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۰ ب.ظ

سال 95 سال خوبی برای قوه قضائیه نبود.

آقازاده ای به نام محمود صادقی، آبرو و حیثیت دستگاه قضا و متولیانشان را با تهمت ها و جو سازی هایش برد. دستگاه قضا خواست کاری کند اما با فشار دولت و حامیان جریان امنیتی موسوم به اعتدال، عقب نشست.

آقازاده ای به نام مهدی هاشمی که مثلا در زندان به سر می برد، مرخصی نامتعارفی را از دستگاه قضا دریافت کرد و با مانورهای رسانه ای خود، دل دوست داران نظام را به درد آورد.

حسام الدین آشنا وزیر دفاع داخلی دولت یازدهم! با چند خط تهدید غیر مستقیم کاری کرد که قوه قضائیه از خیر پیگیری پرونده جنجالی برادر رئیس جمهور بگذرد.

اگر مردم یک کشور به عدالت بدبین بشوند دیگر حتی کارها و تصمیمات درست و عدالتخواهانه را نیز باور نکرده و آن را به حساب تعاملات پشت پرده عرصه سیاست خواهند گذاشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">