اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

خب، باز هم فولاد مبارکه!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲، ۰۶:۲۹ ق.ظ

photo_2023-05-02_20-26-41_h7td.jpg

 

اواخر تابستان گذشته بود که افشاگری عجیب درباره ریخت و پاش های فولاد مبارکه و پولهای گمشده آن باعث بلند شدن دود از کله ملت شد. بعضی مسئولان اعلام کردند در بیان گزارش فساد از فولاد اغراق صورت گرفته است. اما هیچ وقت کسی توضیح نداد که چرا آن میزان از گزارش که مورد اغراق نبوده بررسی نشده است. چرا با افشاگران این فساد دروغ برخوردی نشده است و...؟!

مرگ مهسا امینی و دعوای فرصت سوز و کش دار بر سر حجاب یا بی حجابی، فرصت مناسبی برای به خاک سپاری مجموعه پرونده های مربوط به فساد اداری از جمله همین فولاد مبارکه ایجاد نمود.

چند روز پیش باز هم شاهد ارائه آمار دیگری این بار از گران فروشی فولاد مبارکه در فضای مجازی بودیم که تا این لحظه کسی زحمت پاسخگویی و توضیح پیرامون آن را به خود نداده است. در تصویر فوق، این آمار را مشاهده میکنید.

با شناختی که از بعضی جریانات وجود دارد این ظن قوی را نمی توان کتمان کرد که تقابل عامدانه با شعار سال یعنی مهار تورم، رویکردی برنامه ریزی شده و خیانت بار است.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

عدالتخواهی

گرانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">