اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حاشیه ای بر دستگیری طلاب معترض در رشت

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۰ آذر ۱۴۰۲، ۰۷:۳۰ ب.ظ

photo_2023-12-01_20-12-40_17c2.jpg

 

میگویند چنین صحنه هایی هر روز در بازار رشت تکرار میشود. رفقای بسیجی میگویند به مسئولان شهر تذکر داده ایم ولی اتفاق خاصی نیفتاده است.

امروز در پایان خطبه های نماز جمعه رشت، یکی از طلاب از جای خود برخاست و به وضعیت زننده بعضی معابر رشت اعتراض کرد. بلافاصله ریختند و دستگیرش کنند. دو طلبه دیگر اعتراض کردند که حالا مگر چه شده این بنده خدا را دستگیر میکنید که آن دو را هم بازداشت کرده و تحویل دادسرای ویژه روحانیت دادند. خب دم شما گرم، خداقوت.

شما که میتوانید نیرو بفرستید طلبه های معترض را دستگیر کنید نمی توانستید نیرو بفرستید هنجارشکنان را دستگیر کنند؟ حرمت دم و دستگاه و میز و جایگاه شما بالاتر از حرمت احکام شرع است؟

حسن روحانی هم لااقل به ظاهر طلبه است و به زعم عزیزان شورای نگهبان، مجتهد هم هست. اینهمه به سرتاپای نظام و انقلاب و مردم قرمه سبزی گرفت و رفت نمیتوانید دستگیرش کنید؟ کلی وعده و وعید داده بودید، هزاران شاکی هم که دارد. سلبریتی هایی که از خورجین نظام میخورند و برای نظام جفتک می اندازند را چطور؟ همین چند تا طلبه و بسیجی عدالتخواه و آمر به معروف را حذف کنید موقع بحران میخواهید روی آقازاده ها و دامادهایتان حساب کنید؟ پارسال اغتشاش شد کدام بسیجی شهید و مجروحی از بستگان درجه هشتم شما بود؟ نهادهای امنیتی حقوق میگیرند که از اسلام دفاع کنند یا از میز مسئولان؟ فلان مسئول فاسد گیلان لو و رفت و فیلمش درآمد چه برخوردی کردید؟

با پرونده اختلاس فولاد مبارکه و اتهامات پتروشیمی میانکاله و بانک دی و آینده و رابطه بازی در عزل و نصبهای فامیلی و انتصاب مسئولانی که اتهامات سنگین اقتصادی دارند و ... اصلا کاری ندارم. یک سال و نیم است نمیتوانید جلوی مفسده علنی چند دخترک دلقک و بی هویت را در سطح شهرها بگیرید. الان دقیقا شما برای چه روی کار هستید و قرار است از کدام قانون الهی صیانت کنید؟

راستی اگر یک مسئول نظام علوی نتواند مثل علی علیه السلام تحمل شنیدن نقد را داشته باشد و به پرخاشگری و برخورد فیزیکی و حذفی روی بیاورد از جماعت هنجارشکن و لاابالی میتوان توقع داشت در مقابل امر به معروف و نهی از منکر واکنش منطقی و اخلاقی داشته باشند؟ خب آنها هم دارند از شما یاد میگیرند که روی بسیجی تیغ میکشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">