اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بی پرده و صریح با مسئولان فریدونکنار

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
خبر آن قدر تلخ و ناگوار است که هر شنونده با غیرتی را وا میدارد در صحت آن خود را به شک بیندازد
اما
دردمندانه باید خون گریست و اعتراف کرد خبر راست و درست است.
زنی با پوشش نامناسب وارد خیابان و بازار میشود. دو خانم متدین بر اساس وظیفه دینی و انسانی به او تذکر لسانی میدهند اما در ملاءعام توسط فروشنده ای بی غیرت مورد ضرب و شتم قرار می گیرند.
مسئولان فریدونکنار که خودشان را برای برگزاری کنسرت به آب و آتش زده و متحد و هماهنگ و با به خط کردن اصحاب رسانه درصدد توجیه و تبلیغ آن برآمدند حالا اما در قبال حرمت شکنی بانویی مسلمان که حتی اگر زن یهود بود نیز به فرموده مولا علی حق بود از غصه دق کنند مهر سکوت بر لب زده اند.
مدعیان دین داری و ایمان اگر در کوچه های بنی هاشم بودند هم در قبال حرمت شکنی ناموس رسول الله سکوت پیشه کرده و علی علیه السلام را تنها و خانه نشین رها می نمودند؟! امیدوارم که چنین نباشد.
این واقعه تلخ معرکه امتحانی است برای همه کسانی که با داعیه اسلام و انقلاب به قدرت رسیده و خود را وارث و پیرو راه شهیدان بزرگ این شهر همچون حاج حسین بصیر میدانند.
آن بی شرفی که دست روی بانوی محجبه آمر به معروف بلند کرد اگر در محضر افکار عمومی از سوی متولیان قانون به مجازات سنگین و عبرت آموز محکوم نشود نشانه بی غیرتی و خیانت مسئولان شهر محسوب شده و ننگ ابدی بر پیشانی آنان به شمار خواهد آمد.
والسلام
احمد غلامی جانباز و بسیجی فدایی ولایت

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

امر به معروف و نهی از منکر

حجاب

نظرات  (۱)

  • محمد قاسمی
  • مقاله مفیدی بود ممنون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">