اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ایمان بیاورید

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۰۸:۱۴ ق.ظ

photo_2023-09-06_07-57-01_jlp8.jpg

 

سیما ثابت به دلیل آزار مکرر جنسی و ناامنی اخلاقی از اینترنشنال جدا شد. خوب این هم یک برگ دیگر از پشت پرده ذهن مدعیان زن زندگی آزادی.

بیشتر از خود زنها، این مردان هستند که شعار آزادی زن آن هم نه به معنای آزادگی در فکر و هنر و علم و رشد و... بلکه آزادی در پوشش که ثمره اش لذت شهوانی مردان است را سر می دهند. حجاب بالاترین تضمین حفظ کرامت و آزادی زن در اجتماع است.

حالا این یک بعد قضیه بود.

یک نکته دیگر هم گفتنی است. اصل اختلاط با جنس مخالف که در اسلام مورد نهی قرار گرفته مگر در فرض ضرورت چه در فضای واقعی چه در فضای مجازی اگر مراعات نشود حوزه علمیه و مسجد هم که باشد به فساد کشیده می شود چه برسد به شبکه ایران اینترنشنال.

این شبکه در کشوری غربی فعالیت میکند که از نظر عده ای به خاطر فقدان حجاب، مردمانش چشم و دل سیر هستند اما به قاعده زیاده خواهی سیری ناپذیر نهفته در باطن انسان، روزی نیست که خبری از تعرض و فساد اخلاقی حتی در رده ریاست جمهوری آمریکا در سطح رسانه ها افشا نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">