اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اشکال فقط از استاندار مازندران است؟

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۵ آذر ۱۴۰۲، ۰۹:۴۲ ق.ظ

پرواز در ارتفاع پست | عکس روز نشنال جئوگرافیک ☀️ کارناوال

 

استاندار مازندران در حال ترکتازی در این استان است. دلیلی هم برای پاسخگویی نمی بیند و به نظر می رسد پشتش حسابی گرم است. بعضی معتقدند مدیریت مازندران جزیی از سهام ناطق نوری به شمار می آید. الله اعلم.

اخیرا مطالبی منتشر شده در خصوص یکی از منصوبان استانداری که به رغم دارا بودن جرایم مالی و اخلاقی، پست جدید گرفته است!

یک خبر دیگر هم منتشر شد. تصویر یکی از مسئولین استان در حال استعمال مواد مخدر!

پیش تر نیز دختر خانمی در خصوص روابط خود با یکی از مسئولان استانداری افشاگری کرده بود.

استاندار از این افشاگری ها ناراحت شد؟ به افکار عمومی پاسخ داد؟ اصلا مردم نه، رییس جمهور بابت وضعیت زباله مازندران که در حال از بین بردن جفاکارانه طبیعت است از مسئولان استانی گله کرد جناب استاندار به روی مبارک خودش آورد؟ در جریان احداث پتروشیمی میانکاله که تخلفات آن محرز بود و نهایتا متوقف گردید جناب استاندار طرف قانون را گرفته بود یا طرف قانون شکنان را؟ چرا به منتقدان توهین کرد؟

نحوه توهین آمیز عزل یکی از معاونانش در رسانه ها افشا شد استاندار رنجید؟ ادعای راه اندازی تاکسی هوایی و ژستهای تبلیغاتی مثل حضور نمایشی با دختر شهید بلباسی در مدرسه ای که محل تحصیل او نبود اینهمه مورد نقد افکار عمومی قرار گرفت به جایی رسید؟

یک جورهایی استاندار فعلی مازندران مرا یاد استاندار سابق خوزستان می اندازد. شریعتی را که یادتان هست؟ یقه بالا می بست و تیپ مذهبی می زد اما با رفتار و گفتارش انگار در صدد تمسخر تفکرات انقلابی و مذهبی بود. نسبت استاندار مازندران با تفکرات دولت سیزدهم چیست؟

چرا یک جوان معمولی و متدین بخواهد شغلی پایین دستی بگیرد هزار جور تحقیق درباره گذشته او انجام میشود اما گاه شاهد روی کار آمدن مسئولانی هستیم که پرونده های محکومیت قطعی دارند؟

اشکال کار فقط از استاندار مازندران نیست. نهادهای نظارتی قطعا مقصر و دخیل هستند. چطور در زمان روحانی رسانه های وابسته به جایی، مثلا در موضوع احداث منطقه آزاد آنطور سر و صدا برای مخالفت بلند می کردند اما نوبت این دولت که میشود مهر سکوت به لب میزنند؟

چرا یک نیروی بسیجی به خاطر دوستی با فردی که منتقد مسئولان استان تحت نظر و سوال قرار میگیرد اما...

این پستهای پست هم میگذرد. با آبروی انقلاب که خون آورد ده ها هزار شهید است بازی نکنید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

رسانه

مشتاقی نیا

مطالبه گری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">