اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

از مرداد تاخرداد!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۸:۵۲ ق.ظ

در روزهای اخیر مجلس شورای اسلامی مصوبه ای داشت که به موجب آن دولت جمهوری اسلامی موظف شده است ضمن برآورد خسارت های ناشی از کودتای ننگین 28 مرداد 32 با استفاده از مجاری حقوق بین الملل درصدد استیفای حقوق ملت ایران باشد. در این خصوص ذکر چند نکته خالی از لطف نیست.

1-      باید بررسی شود که چرا چنین طرح بایسته ای سی و چهارسال پس از تشکیل جمهوری اسلامی مورد توجه مجلس قرار می گیرد. اگر چه گفته اند ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است اما ضمن تشکرازاقدام انقلابی مجلس، نمیتوان از کنار بی اعتنایی سی ساله مجلس به چنین حقی به سادگی گذشت.

2-      باید مراقب بود سرانجام تصویب این طرح به سرانجام سایر قوانین استکبارستیزانه مجلس دچار نشود. به راستی چه کسی خبر دارد چرا قانون کاهش رابطه با دولت خبیث انگلیس، قانون کنترل تحصیل فرزندان مسئولان کشور در انگلیس، قانون شناسایی و تحریم استفاده از کالاهای تولیدی شرکت های وابسته به صهیونیسم و... به رغم تصویب در مجلس، رنگ و بوی عملیاتی به خود نگرفت؟!

3-      چه زمان قرار است قانونی به تصویب برسد که خسارت های ناشی از کودتای شوم فتنه گران88 را بررسی کرده و درصدد استیفای حقوق ملت از سران داخلی و خارجی فتنه بربیاید؟ نباید از یاد برد که خسارت های فتنه گری در کشور، تنها در تخریب اماکن عمومی و آسیب به اموال بیت المال خلاصه نمی شود. آتش فتنه، تبعات فراوانی داشت که از آن جمله می توان به تعطیلی فضای اقتصادی کشور، ایجاد حفره های امنیتی که منجر به شهادت دانشمندان هسته ای گردید، آسیب پذیر نشان دادن نظام که منجر به اجماع دشمنان در اعمال تحریم های نفس گیر شد و... اشاره کرد.

شاید روزی فرابرسد که شاهد باشیم مسئولان قضایی و امنیتی و سیاسی کشور پی به عمق خیانت کودتاگران 88 برده و درصدد مجازات عاملان داخلی و خارجی آن به خصوص دولت های خبیثی چون انگلیس و عربستان بربیایند. خدا را چه دیدید!!

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">