اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آقای سعادتی باید روی دیوار دیگری نقاشی کند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۱۸ ق.ظ

بیانیه منسو ب به سردار سعادتی در حمایت از شهردار سابق بابل، سرشار از احساسات و غلبه آن بر قوه خرد بود.

این که گفته شود پنجاه سال طول می کشد تا مدیری مانند این فرد معزول، در این شهر تربیت شود ناخواسته اجحاف و بی انصافی در حق ده ها جوان تحصیل کرده و متعهدی است که اگر باندبازی اذناب قدرت، مجالی برای کار و عرضه نبوغشان فراهم آورد خواهید دید که بسیاری از این مدعیان پوشالی سوار بر موج رسانه وتبلیغ، باید به بایگانی تاریخ مدیریتی شهر و کشور ملحق شوند.

این مدل حمایت احساسی و نسنجیده سردار سعادتی از شهردار معزول بابل یادآور تمجید جان نثارانه و غیرمعقول ایشان از فرزند ملت، محمود احمدی نژاد در زمان تصدی استانداری گیلان است. مهدی سعادتی در آن روز به یادماندنی، عنوان محمود کبیر را هم وزن و جانشین عنوان کوروش کبیر دانست و با این نوع اظهار دوستی ناپخته خود هم برای احمدی نژاد و هم برای خودش دردسرهایی را ایجاد نمود.

عده ای بر این باورند که جانبداری سردار سعادتی از سردار بیژنی تنها یک حمایت صنفی تلقی می شود.

با کمی تأمل می توان این تحلیل را عمق بخشید.

مهدی سعادتی کاندیدای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بابل بود که توانست رأی قابل ملاحظه ای را کسب کرده و در آستانه ورود به بهارستان قرار بگیرد. او خود را کاندیدای جدی و رقیب بلامنازع نمایندگان مجلس در دور آتی انتخابات می داند.

در جریان اعلام حمایت گروه های اصولگرای بابل از کاندیداها، با اعمال نفوذ یکی از ارکان قدرت درون شهری، نام سعادتی به رغم اقبال نمایندگان احزاب اصولگرا از این فهرست خط خورد.

دور از ذهن نیست عده ای این تصور را اکنون در مخیله ایشان گنجانده باشند که با توجه به ورود حتمی شهردار سابق بابل به عرصه انتخابات مجلس و نیز با یقینی که نسبت به عدم حمایت رسمی طیف اصولگرای بابل از سردار سعادتی وجود دارد ایشان می تواند در صورت ائتلاف با بیژنی، رأی جماعت قرتی را نیز به سبد آرای حامیان ارزشی خود افزوده و راه جلوس بر صندلی سبز بهارستان را برای خویش هموار سازد.

نکته ای که حاج مهدی سعادتی و همه نامزدهای مدعی نباید از آن غافل شوند این است که تلاش حلقه مشاورین بیژنی بر این امر موقوف خواهد بود که از ظرفیت همه کاندیداهای صاحب نام برای افزایش آرای خود بهره بگیرند. بیژنی با اتخاذ همان شگرد همیشگی خود در راضی نگاه داشتن سران معامله گر جناحین چپ و راست بابل که در زمان تصدی بر امور شهرداری به کار گرفته بود باز هم در پی قرابت با همه صاحبان قدرت برخواهد آمد. از این رو ائتلاف او تنها با یک کاندیدا بعید به نظر رسیده و به احتمال زیاد نام او را به طور علنی یا غیر رسمی در فهرست سران هر دو جناح بابل مشاهده خواهیم کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">