اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آدمها آدم هستند!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۲، ۰۷:۵۶ ق.ظ

قابی از فرزاد حسنی و آقای بازیگر در قلب کربلا

 

فرزاد حسنی و ارسلان قاسمی در این عکس دیده می شوند که رفته اند کربلا. همین ارسلان قاسمی گاهی عکس منتشر میکند در حال بازی با سگ خانگی. مشابهش نفیسه روشن است. او هم بانوی هنرمند مذهبی است اهل مشهد و کربلا رفتن اما یکهو تصویری از حشر و نشرش با حیوان خانگی منتشر میکند که به یقین مخالف سبک زندگی ملی و دینی است.

تفسیر علت رفتارهای متناقض سلبریتی ها بماند برای بعد. نکته این است اصلاً قرار نیست ما سلبریتی محور باشیم. اینکه شکل گیری باورهای عمومی را به کنش های فرهنگی اجتماعی عده ای منحصر بدانیم حتی اگر روحانی و عالم دینی باشند هم اشتباه است چه برسد به جماعت سلبریتی.

معیارهای دینی و اعتقادی ما روشن است. هر جا هر کس بر مبنای دین حرکت کرد یک دمت گرم نثارش میکنیم، نکرد ساز مخالف میزنیم و نقدش می کنیم. مهم این است هیچکس را صد در صدی و مطلق ندانیم. نه به صرف اشتباه فرد او را کاملاً اهل باطل بدانیم و نه به خطر کار خوبش او را مطلقا خوب و درستکار بشماریم. همین.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">