اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

یک قدم جلوتر برویم!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹، ۰۸:۵۸ ب.ظ

 

ضمن احترام به همه هیئت های مذهبی شهرستان بابل که بهترین دوستانم را در خود جای داده اند و عرض ادب خدمت همه منبری های بزرگوار و با اخلاص، بی هیچ حب و بغضی تنها بر اساس شناخت و انصاف از همشهریان عزیزم دعوت می کنم مجالس سخنرانی کمیل قنبرزاده را از دست ندهند.

حجت الاسلام کمیل قنبرزاده از فضلای جوان و خوش آتیه حوزه است که در عرصه علم و اخلاق و معنویت و اندیشه به نیکی درخشیده است. کمیل ذخیره اسلام و انقلاب است. بر این باورم که اگر حوزه های علمیه بابل در تمام این سالها کاری نمی کردند جز تربیت طلبه با هوش و متفکر و عالمی چون کمیل قنبرزاده باز هم سرافراز بوده و برای تاریخ خدماتشان کفایت می کرد. کمیل ماهیت انقلاب و حرکت تمدنی آن را می شناسد و با اشراف علمی بر مبانی دین، تحقق آرمان های انقلاب اسلامی را دغدغه خویش می داند. البته حوزه های بابل اساتید پرافتخار و چیره دست دیگری را به عالم اسلام و حوزهای دین تحویل داده اند که  متأسفانه در دیار خود کمتر شناخته شده و قدر و منزلتشان مغفول مانده است. کاش عزمی در هیئت ها و محافل دینی و اراده ای در صاحبان تریبون های سیاسی و مذهبی وجود داشت که فضلای فاخر شهر آنگونه که در سطوح علمی کشور شناخته شده اند در دیار خود نیز معرفی می شدند.

کسی نیست که نداند بهترین دوستان من مسئولین بزرگترین هیئت های بابل هستند و من قلبا به همه آنها ارادت داشته و ابدا تعصبی روی هیچ جمعی ندارم. صادقانه توصیه می کنم اگر می خواهید محرمی پربار داشته و لحظه به لحظه حضورتان در پای منبر باعث رشد و ارتقای بینش شما شود و یک قدم از سالهای گذشته جلوتر بروید، سخنرانی های ده شب محرم آقا کمیل قنبرزاده در هیئت بیت العباس علیه السلام را از دست ندهید.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

بابل دارالمومنین

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">