اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مسئولین یاد بگیرند!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۸:۲۱ ب.ظ

z9c_photo_Û²Û°Û±Û¸-Û°Û¸-Û°Û±_Û°Û¸-Û±Û¶-Û´Û°.jpg


این عکس مربوط به جلسه ای است که چند شب پیش در مدرسه علمیه روحیه بابل برگزار شد.

میزبان جلسه، آیت الله محمدی است که آن رو به رو نشسته.

در این جلسه افرادی چون مدیر کل دادگستری استان، مدیر کل اوقاف، رییس دادگستری، دادستان، رییس اداره اوقاف، شهردار، عضو شورای شهر و چند معاون اداری حضور دارند.

حالا پذیرایی روی میز را نگاه کنید؛ چند عدد کیک یزدی و چای و قند!

من چند سالی را شاگرد این مرد بزرگ بودم و از نزدیک با روحیات این عالم الهی آشنا هستم. راستش را بخواهید بعید می دانم حتی این چند عدد کیک یزدی را هم با پول حوزه تهیه کرده باشد. حدس می زنم یا از حساب شخصی خودش خریداری کرده و یا کسی بانی آن شده باشد.

می دانم باورتان نمی شود اگر بگویم این مرد با این که تمام عمرش را وقف تدریس طلاب کرده، در حد یک لیوان آب خوردن هم از امکانات حوزه، برای خودش مصرف کرده باشد.

حرف های دیگری هم از حساسیت ایشان نسبت به بیت المال دارم که اگر بنویسم ممکن است به من نسبت کذب و غلو بدهید.

بگذریم.

نخواستم تصویر دیگری را ضمیمه کنم و شما را به قیاس با مصداق خاصی دعوت نمایم. فقط خواستم یادآوری کنم که با یک پذیرایی ساده و بدون میوه های درجه یک و رنگارنگ و ... هم می توان جلسه ای اداری و مهم را برگزار کرد بی آن که خللی به مباحث وارد آمده و یا مثلاً کسی احساس کند شأنش رعایت نشده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">