اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

کسی از محاکمه احمد عراقچی خبر دارد؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۲۹ ب.ظ

نمی دانم شاید حافظه من ضعیف شده، شما اگر می توانید کمکم کنید.

تا آن جا که من به خاطر می آورم عزل احمد عراقچی، معاون ارزی رییس کل وقت بانک مرکزی و اعتراض کارشناسان نسبت به سوءمدیریت  و عدم سابقه کاری قابل توجه وی در انتصاب به آن پست حساس و سپس بازداشت او همزمان شده بود با درخواست قوه قضاییه از رهبرمعظم انقلاب مبنی بر صدور جواز برگزاری علنی جلسات محاکمه مفسدان اقتصادی و نیز نقل قول رسانه ها از رهبر معظم مبنی بر تأثیر سوء مدیریت و ضعف نظارت مسئولان بانکی در عرضه ارزهای دولتی و ... 

خلاصه فضا به این سمت پیش رفت که مجموعه ای از صاحبان تریبون و رسانه و نمایندگان و ... خبر از محاکمه قریب الوقوع و علنی احمد عراقچی دادند و ما هم بی صبرانه نشستیم که ببینیم بالاخره یک مقام مسئول اقتصادی در پشت میز محاکمه چه حرفی برای توجیه فعالیت های مدیریتی خود و نقش آن در وضعیت امروز اقتصاد کشور دارد و ...؟

شاید من همه این ها را در خواب دیده باشم. شاید احمد عراقچی محاکمه شده و من بی خبرم. واقعاً مدتی آن قدر درگیر بعضی مسائل دست و پا گیر بودم که اخبار را کامل دنبال نکردم. اگر شما خبری از محاکمه این مسئول یا هر مسئول اقتصادی دیگر دارید مرا هم در جریان قرار بدهید. چرا چرا، زحمت نکشید، من هم از حکم اعدام سه نفر فعال اقتصادی مخل سلامت بازار و اقتصاد با خبرم، عرض کردم درباره محاکمه یکی از مسئولان اقتصادی، نقداً احمد عراقچی اگر اطلاعی دارید بی خبرم نگذارید. یا علی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">