اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

اربعین امسال نگاه ویژه ای می طلبد

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۵:۱۸ ب.ظ

همایش بزرگ اربعین حسینی، به عنوان نماد اتحاد و حضور مومنانه و حماسی مسلمانان سراسر عالم، هر سال فرصتی تاریخی برای صدور پیام آزادگی وغیرت و ظلم ستیزی است که همواره مورد غضب مستکبران وعوامل رسانه ای و تبلیغاتی وابسته به دشمنان و چپاولگران قرار داشته است.

حضور تأثیرگذار مردم به خصوص نسل جوان ایران اسلامی در این اتفاق باشکوه، جلوه ای زیبا و ماندگار از غلبه فرهنگ حسینی بر بمباران ناجوانمردانه دشمن در شبیخون فرهنگی است که هیمنه پوشالی سردمداران کفر و الحاد و نفاق را به لرزه در می آورد.

دیگر بر کسی پوشیده نیست که دشمنان دین و همه آنانی که از فرهنگ استقلال طلبی و ظلم ستیزی و عزتمندی متضرر می شوند به هر وسیله ای از جمله ایجاد ناامنی، هجمه تبلیغاتی، بایکوت خبری و ... درصدد ضربه به این حرکت تاریخ ساز جهانی هستند. از این رو هر اقدامی که منجر به تقویت این جنبش حسینی شود در واقع قدمی در راه اعتلای فرهنگ عاشورا و تحقق آرمان سرخ حضرت اباعبدالله علیه السلام به شمار می آید.

با توجه به شرایط اقتصادی اخیر کشور و گرانی افسارگسیخته ای که شریان های حیاتی جامعه را در تنگنا قرار داده، این احتمال دور از ذهن نیست که بخش هایی از مردم، بضاعت لازم را برای سفر اربعین امسال دارا نبوده و از قافله زائران پیاده لشکر آخرالزمانی سالار شهیدان جا بمانند. این اتفاق البته ممکن است اجتماع عظیم اربعین حسینی را تحت تأثیر قرار بدهد.

در این خصوص پیشنهاد می شود دولت و دیگر نهادها و سازمان ها با بسیج همه امکانات خدماتی، مسافرتی و ... از هزینه سفر زائران کاسته، ایاب و ذهابشان را لااقل تسهیل نموده و باری از دوش آنان بردارند. همچنین انتظار می رود دولت با حمایت ارزی از موکب داران اربعین، امکان ارائه خدمات بیشتر به زوار را در راستای حمایت از برگزاری باشکوه پیاده روی جهانی اربعین، توسعه ببخشد.

نباید از یاد برد که حضور گسترده مردم ایران در همایش بزرگ جهانی اربعین از چشمان تیزبین ناظران بین المللی مخفی نمانده و از منظر دیپلماسی نیز وجهه ملت مقاوم ایران را در سطح جهان بیش از پیش ارتقا داده و فشارهای ناشی از قوانین تحریمی ناجوانمردانه دشمن را به سخره خواهد گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">