اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

حمله فیزیکی به یک روحانی

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۱۳ ب.ظ

❇️‍‍  ‍‍  محکومیت حمله به یک روحانی در بابل


❎ خبر حمله و ضرب‌وشتم یکی از روحانیون در شهرستان بابل که توسط یکی از اوباش سابقه‌دار صورت گرفت، احساسات مردم را جریحه‌دار نمود.

ضمن تشکر از نیروی انتظامی بابت دستگیری و بازداشت سریع فرد ضارب، برخورد جدی دستگاه قضا در این خصوص نیز ضروری است.

رسانه‌های غرب و عناصر ضد دین از دیرباز با دامن زدن به خرافات، شایعات و ساخت فکاهی و ... همواره درصدد رودررو قراردادن مردم با مبلغان دین بودند که جز در مواردی اندک که منجر به تحریک معدودی از افراد کم خرد و یا مغرض گردید قاطبه مردم بی‌اعتنا به جوسازی‌ها و سیاه‌نمایی‌های بیگانگان همواره پشتیبان روحانیت اصیل و مبارز بوده اند.

#بسیج_رسانه بابل ضمن محکومیت حوادث انگشت‌شمار حمله به روحانیون که جسته و گریخته در بعضی مناطق کشور رخ داده علاوه بر پیگیری مستمر پرونده این اتفاقات تا حصول نتیجه کامل، روشنگری پیرامون عقبه سیاسی و فرهنگی چنین حوادثی که در راستای حرکت تبلیغاتی دشمن رخ می‌دهد را وظیفه خود می‌داند.

بسیج رسانه شهرستان بابل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">