اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

تعطیلی بازار به ضرر چه کسانی تمام می شود؟

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ب.ظ

به بازاری ها، به فعالین اقتصادی و به همه مردم ایران حق می دهم که از شرایط فعلی اقتصاد کشور، گرانی کنترل نشده و بی تدبیری دولت گله یا حتی فریاد داشته باشند.

چه کسی است که نداند دولت در صورت توجه بیشتر به توانایی های درونی کشور می توانست بر مبنای اندیشه اقتصاد مقاومتی، جامعه را در قبال زیاده خواهی دشمن بیمه کند؟

اما بازار تهران، نبض اقتصاد کشور است. به همان میزان که تحریم ایران توسط آمریکا و هم پیمانانش در واقع ضربه به آحاد مردم است، اعتصاب و تعطیلی بازار نیز بیش از آن که به دولت فشار بیاورد مردم را مورد آزار قرار می دهد.

در این شرایط سخت اقتصادی، به همدیگر رحم کنیم و ضمن مطالبه گری از دولتمردان برجامی و پرادعایی که پیشرفت کشور را در گروی لبخند استکبار دانسته و اقتصاد ملی را به حال خود رها نمودند، اقدامی نکنیم که دودش به چشم مردمی برود که مثل همه ما تحت فشار شرایط دشوار اقتصادی قرار دارند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">