اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

بیانیه دو تن از روحانیون بابلی پیرامون تغییر نام میدان انتفاضه

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۴۵ ب.ظ

7cb0_photo_2018-01-06_10-41-26.jpg


#میدان_انتفاضه


بسم الله الرحمن الرحیم

از بدیهی ترین اهداف انقلاب اسلامی حمایت از مستضعفان عالم است که همواره در ادبیات امام راحل و مقام معظم رهبری مورد تأکید و تکرار قرار گرفته است. در این میان، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی قدس شریف یکی از آرمان های خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی و شهدای والامقام بوده و همواره در صدر سیاست های استکبارستیزانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جای داشته است.

تصمیم اشتباه شورای اسلامی شهر بابل در تغییر نام میدان انتفاضه و جایگزینی خیابانی کوچک به این نام، ناخواسته تقلیل جایگاه انتفاضه بوده و بی شک برای شهرستانی در طراز دارالمومنین بابل که در همه ادوار تاریخ در خط مقدم دشمن ستیزی و بصیرت و شهامت خوش درخشیده، زیبنده نیست.

حفظ شعائر اسلام و انقلاب اسلامی و اهمیت قائل شدن برای نمادهای ارزشی، مسأله ساده ای نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت. امید است مسئولان ذی ربط در شورای اسلامی شهر بابل با جبران این مصوبه نادرست مانع از خوشحالی دشمنان اسلام از تضعیف منزلت و تخفیف مرتبه آرمان فلسطین گردیده و یک بار دیگر نشان دهند که بر سر باورهای اعتقادی خود اهل تسامح و ساده انگاری نیستند.

به امید آزادی قدس شریف

والسلام علی من اتبع الهدی

حوزه علمیه قم


#محمدرضا_جعفرزاده 

#حسین_منصوری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">