اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

کدام یک بیشتر خجالت آور است؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۶، ۰۷:۰۶ ب.ظ

از شبکه سراسری ورزش، دقایقی از بازی بین تیم های خونه به خونه و نساجی را که به صورت مستقیم پخش می شد تماشا کردم و از وضعیت ورزشگاه هفت تیر بابل تأسف خوردم.

ورزشگاه تقریباً شبیه به یک زمین کشاورزی متروک بود که در اطرافش صندلی هایی را تعبیه کرده اند. زمین فوتبال شهدای هفتم تیر بابل واقعاً هیچ شباهتی به یک ورزشگاه معمولی ندارد.

خواستم بنویسم وضعیت زمین فوتبال بابل خجالت آور است و هم طراز با شأن ورزش دوستان نیست و مسئولان باید فکری بکنند به خصوص از این جهت که یکی از بلند پایه ترین مسئولان ورزشی کشور بابلی است و ...

لحظاتی قبل تصاویری از درگیری هواداران دو تیم مذکور در کانال های خبری منتشر شد. از آن جا که عضو گروه های مجازی استان های دیگر هم هستم متأسفانه دقایقی طول نکشید که شاهد انعکاس عجیب و سریع تصاویر و فیلم های این نزاع خیابانی در گروه های مجازی نقاط مختلف کشور بودم.

این اتفاق تلخ البته چندمین بار است که در بابل یا قائمشهر به وقوع می پیوندد و باز هم برای هم استانی های عزیزمان، جز خجالت و شرمندگی ارمغانی به همراه نمی آورد.

به نظرم قبل از ساخت هر ورزشگاهی نیازمند توجه به زیرساخت های فرهنگی بعضی از ورزش دوستان نیز هستیم.

حالا یک عده این وسط خواهان حضور بانوان در استادیوم های ورزشی با این سطح از فرهنگ بعضی از تماشاگرنماها! نیز هستند که بحثش بماند برای بعد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">