اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ساحل بابلسر را دریابید

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۶:۴۲ ب.ظ

ovlj_photo_2017-12-06_06-31-29.jpg


یکی دو روز اخیر تصویری از سوارکاری فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در سواحل این شهر توسط کانال های خبری استان مازندران منتشر شد.

من هر بار که به بابل سفر می کنم به طور معمول از باب دلبستگی خاصی که به دریا دارم به بابلسر رفته و در کنار ساحل قدم می زنم. متاسفانه مدت هاست که در کنار دریا حضور بانوانی را شاهد هستم که اقدام به کشف حجاب می کنند. قبل از آن که دخترانی در خیابان انقلاب بخواهند سوژه رسانه ها شوند ابتکار قبح شکنی حجاب را باید به نام دخترانی در ساحل دریای خزر ثبت کرد!

گاه به اقتضای شرایط، به این خانم ها و یا همراهانشان تذکر داده ام که اغلب هم گوش می کردند و بعد حسرت می خوردم که کاش گشتی از نیروی انتظامی هم در کنار ساحل دیده می شد. البته شاید من هیچ وقت توفیق دیدار این عزیزان را نداشته ام.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">