اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

مردم سربلند شدند مسئولان چطور؟

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۸:۴۱ ب.ظ

روز سه شنیه فراخوانی در فضای مجازی قم و از طریق پیامک اعلام شد که مردم شهر خون و قیام از طرف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری راهپیمایی بر ضد اغتشاشگران و حامیان بین المللی آنان در صبح چهارشنبه دعوت شده اند.

اواخر شب بود که کانال های رسمی اطلاع رسانی قم اخباری مبنی بر لغو این راهپیمایی توسط شورای عالی امنیت ملی و غیرقانونی بودن آن را منتشر کردند.

راهپیمایی صبح چهارشنبه قم با حضور چشمگیر مردم و با بی اعتنایی نسبت به کارشکنی ها برگزار گردید اما کمترین پوشش خبری ممکن حتی از سوی رسانه های انقلابی را به خود اختصاص داد.

یک سوال مهم این وسط مطرح می شود که به راستی چه کسانی از تعطیلی این تظاهرات ضد فتنه و یا کمرنگ شدن آن نفع می برند؟

پاسخ این سوال پاسخ به چرایی عدم برخورد با چند یاغی آشوبگر قم که شعارهایی هنجارشکنانه برای لکه دار نمودن حیثیت این شهر انقلابی طرح نمودند نیز محسوب می شود.

نباید گذاشت یک نکته مهم در زیر غبار فتنه انگیزی سیاسیون به فراموشی سپرده شود: "مردم از وضعیت اقتصادی موجود گله دارند." خیلی ها دست به دست هم داده اند تا این سخن شنیده نشود.

معتقدم نام اغتشاشات اخیر کشور را نباید فتنه گذاشت. تعریف فتنه مشخص است. این بار فضا غباری و ابهامی نداشت. موج اول اعتراضات مربوط به مسائل اقتصادی بود و موج دوم که به اغتشاش انجامید توسط ضدانقلاب صورت گرفت. همه چیز واضح و پیداست و کشف حقیقت نیاز به غبارروبی ندارد.

فتنه را باید در مشت سیاسیونی جست که بی اعتنا به مطالبات اصلی مردم، اغراض جناحی و قدرت طلبانه خودشان را با سوءاستفاده از شرایط موجود دنبال می کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">