اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ارتش های حکومتی یا نهضت های رهایی بخش؟

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۶، ۱۰:۱۸ ب.ظ

طرح تشکیل یک ارتش بین الملل اسلامی مشابه ناتو طرح کامل و پخته ای نیست. فراموش نکنیم که این ارتش توسط دولت های اسلامی و نه ملت های مسلمان تشکیل و اداره خواهد شد. چه کسی است که نداند سران بسیاری از کشورهای اسلامی سرسپرده به اجانب و قدرتهای جهانی هستند و همواره تأمین منافع استکبار را بر حفظ کیان اسلامی ترجیح داده اند؟

طبیعی است چنین ارتشی در راستای پیشبرد اهداف غرب عمل کرده و تنها در مواقعی وارد عمل خواهد شد که بتواند در پازل طراحی شده استکبار، تأمین کننده راهبردهای استعماری جهانخواران باشد.

به نظر می رسد بهترین و موفق ترین روش برای حمایت از مسلمانان مظلوم دنیا، تقویت نهضت های مردمی و جنبش های مستقل مستضعفان همچون حزب الله و انصارالله و دیگر جهادگران شیعه و سنی در اقصی نقاط عالم است. نیروهای آموزش دیده و آماده و با انگیزه بومی هر منطقه، بهتر و موثرتر از حکومت ها و دولت ها قادر به شناخت و حرکت سازنده در دفاع از حریم اسلام و مسلمانان خواهند بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">