اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

آیت الله توکل: اگر آقای روحانی سکوت کند در گناه ستاد انتخاباتی خود سهیم است

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۵:۱۳ ب.ظ

آیت الله توکل، نماینده مردم شریف مازندارن در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در ابتدای درس خارج فقه خود در حوزه علمیه قم با اشاره به اهانت مجری ستاد انتخاباتی رئیس جمهور در استان ایلام به ساحت مقدس امام رضا علیه السلام، از دستگاه قضا و شخص رئیس جمهور خواست تا در مقابل این دهن کجی و حرمت شکنی برخورد قاطع داشته باشند.

آیت الله سید رحیم توکل ضمن اظهار تأسف از چنین گستاخی هایی فرمود:

در خصوص اهانت یک فرد رذل و نامسلمان به ساحت نورانی امام رضا و امام موسی کاظم علیهمالسلام قوه قضائیه باید به طور کامل پیگیر بوده و او را به اشدّ مجازات تعیین شده در قانون برساند. توهین به امام، توهین به ولایت و به تبع آن توهین به نبوت و خدای عالم است. این اقدام جسورانه که در ملأعام انجام گرفت و متأسفانه تشویق حضار را به دنبال داشت نباید بی پاسخ بماند.

مسئولین ستاد انتخاباتی استان ایلام بر فرض این که نمی دانستند مجری هتاک قرار است چه متن وقیحانه ای را قرائت کند، وقتی چند عبارت توهین آمیز را از زبان او شنیدند باید همان جا برنامه اش را قطع می کردند. چرا این افراد در برابر بی ادبی او ساکت نشستند و مانع ادامه حرمت شکنی هایش نشدند؟ اگر جرأت نداشتند که اجرای او را در همان جا قطع کنند، چرا بعد از این واقعه نسبت به محکومیت و اعلام برائت از این فرد لاابالی اقدامی نکردند؟!

آقای روحانی! چرا خودت این جسارت نابخشودنی را به شدت محکوم نکردی؟ بحث ولایت و دین جزو خط قرمزهای محکم ماست. نکند ترسیدید آرای شما کم بشود که کار او را محکوم نکردید؟!

اگر ستاد آقای روحانی و نیز شخص ایشان این عمل ننگین را محکوم نکنند آنها هم در این گناه شریک هستند. گاهی سکوت در قبال یک خطای فاحش، علامت رضایت است.

سوال دیگری را مطرح می کنم. به مسئول ستاد آقای روحانی در ایلام می گویم اگر کسی این چرندیات را درباره آقای روحانی یا خانواده و پدر و مادرش می خواند، باز هم شما سکوت می کردید؟ آیا همان جا تریبون را از او نمی گرفتید؟ چون امام رضا غریب شد باید در غربت بماند و هر کس هر جفایی خواست در حقشان انجام بدهد؟

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">