اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

روح تابناک هاشمی!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۱۹ ب.ظ

سایت تابناک از مخاطبانش درباره غمناک ترین حادثه سال95 نظر سنجی کرد و مرگ اکبر هاشمی، بالاترین رتبه را در این بین کسب نمود.

واقع امر آن است که مردم عادی کوچه و خیابان و طیف متدین جامعه، هرگز داغ شهدای مدافع حرم و آتشنشان فداکار را به راحتی فراموش نمی کنند و ابداً در افواه عموم اثری از یاد هاشمی و ناراحتی از فوت او به چشم نمی آید.

سایت تابناک هم البته در این خصوص دروغ نگفته است. این پایگاه مرتبط با محسن رضایی سال هاست که با اتخاذ شیوه یکی به نعل و یکی به میخ، بدنه نیروهای متدین جامعه را از خود دور ساخته و صرفاً موفق به جذب مخاطبانی شده است که اتفاقاً ترجیح می دهند به دور از شفافیت سیاسی، همواره مشی دو گانه ای را پیش روی خود قرار دهند. این مشی تنها حسنی که دارد آن است که با روی کارآمدن هر جریانی می تواند ادعا کند که هم پیمان طیف پیروز و غالب بوده است. از منظر این طیف، سیاست مهم ترین رکن جامعه است و بالطبع هر کنشگر سیاسی که مبنایی به نام حفظ منافع فردی و گروهی را داشته باشد از محبوبیت بیشتری برخوردار خواهد بود. این طیف با مرگ هاشمی، سهم خود از جریان قدرت را در خطر می بیند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">