اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نامه سرگشاده به فرمانده انتظامی شهرستان بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ب.ظ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل، با سلام

سحرگاه گذشته، عده ای از اوباش مسلح با حمله به نمایشگاه مرتبط با ایام فاطمیه در خیابان مدرس بابل، اقدام به تخریب آن و هتک حرمت مقام حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها نمودند.

نکته دردآور ماجرا آن جاست که اوباش مسلح مذکور سوار بر زانتیای نقره ای، بدون هیچ نقاب و پوششی در مقابل دوربین های مداربسته بانک ها و مغازه ها با خیالی آسوده و با هر چه که به دست داشتند به تخریب نمایشگاه کوچه بنی هاشم پرداختند. نکته دردآور تر آن جاست که از محل وقوع این توحش تا نزدیک ترین کلانتری انتظامی کمتر از صد متر فاصله وجود داشته است!!

این نخستین بار نیست که بعضی از اوباش در سطح شهر بابل اقدام به عربده کشی و مزاحمت علنی شهروندان می نمایند؛ اما حمله به نمادها و مظاهر دینی آن هم چنین آشکار و بی پروا سابقه ای در این شهر نداشته است.

از جنابعالی و نیروهای تحت امرتان انتظاری جز شناسایی و برخورد با متجاوزین به حریم اهل بیت علیهم السلام وجود ندارد. تا حصول نتیجه قطعی، پیگیری رسانه ای این اتفاق تلخ در اولویت نیروهای ارزشی این شهر قرار خواهد داشت. 

خدا نیامرزد آنهایی که بسیج را از عرصه امنیت جامعه کنار زده و مقدمه رشد علنی ناهنجاری های اجتماعی را بنا نهادند.

والسلام. سید حمید مشتاقی نیا. حوزه علمیه قم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">