اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

تذکر جدی به دو رقیب انتخاباتی بابل

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۰۲ ب.ظ

نوع رفتار دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در بابل نشان از انفعال آنان در مقابل دیکتاتوری اقلیت حاکم بر فضای مجازی دارد.
جهت اصلاح در برداشت های اجتماعی و سیاسی هر دو بزرگوار، این نکته مهم را یادآور می شوم: آقای نجفی تنها با کمی بیشتر از " یک چهارم " آرای مردم بابل توانست جواز ورود به بهارستان را کسب کند. بنابراین اگر ادعای پرطمطراق جریان منسوب به اصلاح طلبی بابل را در حمایت تمام قد از منتخب اول شهرستان بابل در دور اول انتخابات بپذیریم و حتی اگر نقش آرای غیرسیاسی اقوام و طوایف مرتبط با وی را در انتخاب ایشان نادیده بگیریم به این واقعیت واضح اما مغفول دست می یابیم که تمام ظرفیت اصلاح طلبان بابل در نهایت چیزی در حد " یک چهارم " سبد آرای مردم این شهرستان محسوب می شود.
نیل به این تحلیل واقعی، به دو نامزد محترم یا برخی حامیان سیاست زده شان کمک می کند تا از حرکت های جلف و زننده جناحی و بازی با بعضی خطوط قرمز انقلاب دست بردارند. دو نامزد محترم و آن تعداد حامیان قدرت طلبشان بدانند بدنه اجتماعی جریان اصولگرای حقیقی و فاقد باند و حزب بابل با دقت در حال رصد مواضع و تحرکات آنان بوده و در فرصت مقتضی واکنش مناسب را نسبت به برخی شیطنت ها نشان خواهد داد. به نمایندگی جمعی از نیروهای ارزشی دارالمؤمنین به دو نامزد محترم برادرانه هشدار می دهم حذف گفتمان انقلاب اسلامی از ادبیات انتخاباتی، در دوره ای که دغدغه ها نسبت به جریان شوم نفوذ و استحاله قوت گرفته و نظام اسلامی در شرف یک پالایش تاریخی قرار دارد به نفع آینده سیاسی هیچ یک از این دو بزرگوار نخواهد بود.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">