اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

ساده ترین راه برای سیلی زدن به عربستان

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۳ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۳۵ ق.ظ


حال و حوصله تحلیل وقایع اخیر حج را ندارم. فقط یک جمله بگویم و بروم: اگر از آل سعود خشمگین هستید، اگر می خواهید بغض فروخفته تان را نسبت به جنایات بی شمار غاصبان حرمین شریفین ظاهر کنید، اگر می خواهید نفرت انقلابی تان از بی کفایتی خائنان مکتب وحی را به اثبات برسانید، خدا امروز بهترین راه را پیش پایتان قرار داده است.

مرگ بر آل سعود گفتنمان سر جای خودش، تحلیل های رنگارنگ و نکته بینی ها هم به جای خود، پز روشنفکری و حمله به واجبات دینی هم یک طرف، حق تجمع مقابل سفارت عربستان هم محفوظ؛ اما مردانه ترین، قاطعانه ترین، مؤثرترین و ساده ترین راه برای سیلی زدن به آل سعود خبیث، کمک و حمایت از مردم مظلوم یمن است. ریش عربستان آنجا گرو است.  

راستی آن ناجوانمردهایی که شایعه می کردند داروخانه های ایران از داروهای مورد نیازشان خالی است چون همه را به یمن ارسال کرده اند! امروز با عیان شدن رذالت دولت سعودی چه حالی دارند؟

همه آن چه که از جنایات و توحش سعودی ها درباره ایرانیان سراغ داریم در مقابل آن چه که این بی شرف های کودک کش در یمن رقم زده اند چندان به چشم نمی آید. آنهایی که می گویند چرا شعار می دهیم، آنهایی که فقط در فضای مجازی دم از غیرت ایرانی می زنند، مرد باشند و پا به میدان عمل بگذارند. جبهه مظلوم یمن، نیازمند غیرت و حمیّت انسان های آزاده است. امروز یمن، کربلاست.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

عربستان کودک کش

یمن کربلا

نظرات  (۱)

حادثه‌ی تلخ منا و قبل از آن هم حادثه‌ی مصیبت‌بار سقوط جرثقیل در مکه، گرچه غم عظیمی را به دنیای اسلام، تحمیل کرد که به این زودی التیام نخواهد یافت اما روی دیگر سکه این است که مرگ این حجاج مظلوم، سبب تسریع در رسوایی آل‌سعود و روشن‌شدن اذهان مسلمین نسبت به بی‌عرضگی و بی‌لیاقتی عربستان در اداره‌ی مراسم حج شده و امید است بزودی، شاهد کوتاه‌شدن دست آنان از حرمین شریفین مکه و مدینه باشیم و فروپاشی این رژیم منحوس باشیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">