اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نقش ویدیو در دفاع مقدس!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۳، ۰۵:۰۸ ق.ظ


هر سخنرانی به هر حال از دادن سوتی معاف نیست! جناب رئیس جمهور محترم هم گاهی در صحبت هایش دچار این لغزش سهوی می شود. ایشان در 27 اردیبهشت امسال در یکی از سخنان خود در حالی که سعی داشت استفاده از نسل سوم اینترنت و ماهواره و ... را مسئله ای عادی دانسته و تأثیرات منفی فرهنگی آن را کم رنگ جلوه دهد به سابقه ممنوعیت و آزادی ویدیو در ایران اشاره کرده و به نقش آن در اعزام نیرو به جبهه استناد نمود!

یادآور می شود ویدیو در اوایل دهه هفتاد یعنی چند سال پس از پایان جنگ آزاد شد. همزمان صدها مرکز توزیع فیلم های سینمایی (شبکه رسانه های تصویری) نیز در سراسر کشور راه اندازی گردید.

" دیدیم که ویدئو آمد و فراگیر شد و در ایمان جوانان ما نه تنها اثری نداشت، بلکه حضور جوانانمان در مساجد، محافل، دعا و توسل و حتی در مظاهر انقلابی و راهپیمایی‌های انقلابی بیشتر شد، به جبهه رفتند و از کشور دفاع کردند و افتخار آفرین بودند!

27/2/93 "

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">