اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

نزدیک شدن بهار و ضرورت بیدار شدن از خواب زمستانی!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۳۵ ب.ظ


آفریقای مرکزی این روزها شاهد یک هلوکاست واقعی برای مسلمانان بی دفاع این کشور است. مدتی است جمعی از افراطیون مسلح مسیحی با تهاجم به جماعت مسلمین این کشور و قتل عام وحشیانه و غیرانسانی صدها تن از کودکان و زنان و مردان بی دفاع مسلمان، فجایعی عجیب و کم سابقه را در تاریخ بشریت به ثبت می رسانند.

یک روی سخن این نوشتار با حاکمان بی خاصیت جهان و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر است و یک روی دیگر با مسئولان داخلی.

سازمان ملل متحد و شورای امنیت می توانند با فشار بر دولت خبیث آفریقای مرکزی، بخش عمده ای از تعرضات قومیتی این فرقه وحشی تحریک شده توسط نظام تبلیغاتی جهان سلطه را مهار کنند. جناب پاپ نیز می تواند با جدّیت وارد عرصه شده و پیروان مکتب مسیح در آفریقای مرکزی را به پرهیز از رفتارهای ناجوانمردانه بر ضد مسلمین وادار کند. مگر یک عمر در گوش ما نخوانده بودند که در آئین عیسوی، اگر کسی ولو به ناحق زیر گوش یک مسیحی بزند او طرف دیگر صورتش را جلو آورده و از ضارب خود می خواهد تا به آن قسمت نیز سیلی بزند و اینگونه با تسخیر قلب دشمنش او را شرمنده خود می سازد؟! اکنون پدران معنوی مسیحیت باید پاسخ بدهند که چرا تبلیغات ضد خشونت و محبت مدارانه دینشان را به فراموشی سپرده و در مقابل خشونت های بزرگ هم کیشان خود که به نام مکتب عیسی علیه السلام انجام می شود سکوت اختیار کرده اند؟  آن چه که بار دیگر از آن روی سکه شعار انسان دوستی و طرفداری از حقوق بشر می بینیم چیزی جز دروغ نیست.

مجلس شورای اسلامی و دولت جمهوری اسلامی نیز می توانند با جنب و جوش دیپلماتیک، لااقل نگاه سران کشورهای اسلامی و دول مسلمان به خصوص همسایگان آفریقای مرکزی را برای دخالت در حل بحران این کشور متمرکز نمایند.

نکته دیگر اغتنام فرهنگی از فرصت به وجود آمده است. شرایط حاضر بهترین مجال برای افشای ماهیت دروغین مدعیان پوشالی حقوق بشر است که سال های سال با اعمال ناجوانمردانه ترین تحریم ها و فشارهای اقتصادی و سیاسی، ملت آزادی خواه و استکبارستیز ایران را مورد آزار قرار داده اند اما اکنون هیچ انگیزه ای برای اعمال فشار بر دولت آفریقای مرکزی در جلوگیری از جنایات مسیحیان این کشور از خود نشان نمی دهند. چگونه است که نمایندگان نظام غرب با دخالت در امور داخلی ایران و نقض حق حاکمیت این کشور، مخفیانه به دیدار برخی مجرمان امنیتی رفته و با اهداء جایزه از آنان به عنوان انسان هایی مظلوم تجلیل می کنند اما اینک همان کشورهای غربی حاضر به انجام کوچکترین تحرّک سیاسی برای دفاع از مظلومان واقعی نیستند؟! آیا وقت آن نرسیده که رسانه ملی با تبیین شرایط غیرانسانی کشور آفریقای مرکزی، نتیجه تبلیغات کاذب و مخرّب غرب برای اسلام هراسی را به همگان نشان بدهد؟ آیا زمان برملا سازی ماهیت گروه های مسلح و خون آشام سلفی نرسیده است که با پول نفت آل سعود بدترین جنایات را در حق برادران شیعه خود در سوریه، پاکستان، عراق، مصر، بحرین، لبنان و... رقم می زنند ولی حرکتی در حمایت از مسلمانان مظلوم آفریقای مرکزی که اتفاقاً اکثریت آنان اهل سنت هستند، انجام نمی دهند؟

به نظر می رسد مجموعه مسئولان سیاسی و فرهنگی جمهوری اسلامی باید در دفاع از حریم اسلام و رسواسازی تبلیغات سهمگین اما توخالی دشمنان اسلام راستین، عزمی راسخ داشته باشند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">