اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

پیشواز انتخابات مجمع طلاب 3

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۲، ۰۵:۴۸ ب.ظ


آقا رضا جعفرزاده را از زمانی که کودکی کم سن و سال بود و با پدر بزرگوارش به مسجد کاظمبیک می آمد می شناسم. بعدها در مدرسه روحیه مدتی هم حجره شدیم و آشنایی مان بیشتر شد. از جمله ویژگی های مثبت آقا رضای عزیز، دغدغه و تلاش خستگی ناپذیر در امور تبلیغی است. برای این روحانی جوان و مبلّغ نمونه حوزه علمیه آرزوی توفیق دارم.

مطلب زیر حاوی معرفی کوتاهی از سوابق این برادر بزرگوار است:

با سلام خدمت همه دوستان و همشهریان عزیز

بنده محمد رضا جعفرزاده

متولد 1362 شهرستان بابل

سوابق تحصیلی

ورودی سال 1376 به حوزه علمیه روحیه بابل هستم و توفیق زانو زدن در محضر حضرت آیت الله محمدی را داشتم.

دوره سطح را در مدت هشت سال پشت سر گذاشته و پس از آن در سال 1383 عازم قم شدم.

و درس خارج را خدمت حضرات آیات مددی و توکل مشغول بوده و هستم.

همزمان با دروس سطوح عالی حوزه در موسسه شیعه شناسی حضرت آیت الله مکارم شیرازی در سطح3 مشغول به تحصیل هستم که درطی چند ترم سپری شده موفق به کسب رتبه ممتاز علمی شدم.

سوابق تبلیغی

با عنایت خدای متعال توفیق تبلیغ را از سال 1384 به شکل رسمی پیدا کردم و از آن سال به بعد با حضور فعال در عرصهای مختلف تبلیغی موفق به دریافت رتبه برتر تبلیغی از معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم شدم.

شروع تبلیغم از مرکز فرهنگی تبلیغی آینده سازان قم بوده .

در ادامه با نهادهای مختلف تبلیغی از قبیل: دفتر تبلیغات، معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم، معاونت تهذیب حوزه علمیه قم،سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری (روحانی کاروان عمره و عتبات)، دفتر همکاری حوزه و آموزش و پرورش، ارتش، سپاه، موسسه تفحص سیره شهدا، مرکز تخصصی نماز مشغول به همکاری هستم.

سوابق اجرائی

مدت سه سال عضو شورای بسیج حوزه علمیه روحیه و مسوول تبلیغات این حوزه مبارکه بودم.

تاسیس گروه تبلیغی حیات طیبه در سال 1389که دارای چهل مبلغ فعال میباشد.

مسوول اعزام گروه تبلیغی حیات طیبه و برگزاری حدود 6000 گفتمان دینی در استانهای: مازندران، تهران، البرز،گیلان، مرکزی، قزوین، چهارمحال و بختیاری، قم، همدان، کردستان و .....

 

اما برای ارائه برنامه ها حاضرم به شکل حضوری یا تلفنی در خدمت دوستان باشم چون فکر نمیکنم ارئه برنامه ها در این متن بگنجد.

البته بنده خیلی مایل بودم که در یه نشست عمومی از مجموع طلاب شهرستان دعوت به عمل بیاید و همه دوستان کاندیدا در آن جمع و در حضور طلاب شهرستان برنامه های خود را ارائه کنند که با مخالفت بعضی از کاندیداها این جلسه به تصویب نرسید و متاسفانه تشکیل نشد.

 

 

با تشکر از وقتی که صرف کردید

جعفرزاده 09128522396  

 

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">