اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

خبر دارید فیلترینگ مخابرات شُل شده است؟!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۰۵:۰۷ ب.ظ

در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1400 این سه ضلع را در کنار هم قرار دهید:

یک- دولت لایحه ای را برای بودجه سال بعد به مجلس ارائه می دهد که به اذعان کارشناسان، در صورت تصویب متلاشی شدن بنیان اقتصادی کشور را رقم می زد.

دو- وزیر اطلاعات در یک مصاحبه رسانه ای سپاه را به طور ضمنی در ترور دانشمند هسته ای دخیل جلوه داده و نیز موضع رسمی کشور در خصوص حرمت دستیابی به سلاح هسته ای را مخدوش می سازد.

سه- چند ماه است که کارشناسان در خصوص رها سازی فیلترینگ سایت های مستهجن به طور محرمانه تذکراتی مستند را به مسئولان امر ارسال می کنند که تا کنون با بی اعتنایی مواجه شده است. همزمان وزیر ارتباطات در اظهاراتی عجیب و تأمل برانگیز ضمن اعلام مخالفت با فیلتر سایت ها، اینترنت ملی را که مطالبه مقام معظم رهبری و مورد تأکید خانواده های ایرانی برای صیانت از فرزندان خود در مقابل هجمه ضد اخلاقی رسانه های استعماری است، جعلی دانسته و اساس دستیابی به آن را نفی می نماید.

اگر چه وزیر جوان و مشکوک دولت اعتدال در سال های اخیر تلاش های جهت داری را در راستای خیزش انتخاباتی خود برای دوره های بعد انجام داده اما به نظر می رسد مقارنت سه اتفاق تأمل برانگیز فوق در شکل دهی مثلثی شوم به منظور تهدید سه رکن "اقتصاد"، "امنیت" و "فرهنگ" جامعه دینی که استقلال و هویت ملی مردم مسلمان کشورمان و در نتیجه سست نمودن پایه های نظام اسلامی را هدف قرار داده حکایت از سیاستی ویرانگر و خائنانه دارد که پشت پرده رفتارهای مرموز و پیچیده دولت غربگرا در اجرای زیر پوستی اهداف استکبار را بیش از پیش برملا می سازد.

فارغ از ابعاد امنیتی این تحلیل به نظر می رسد با توجه به وضعیت آموزشی دوران کرونا که ارتباط مداوم کودکان و نوجوانان با فضای مجازی را به طور چشمگیری به همراه داشته بی اعتنایی به تذکرات مکرر و فنی صاحب نظران علوم ارتباطی، خسارت فرهنگی جبران ناپذیری را برای خانواده ها به دنبال خواهد داشت. بدیهی است اقدام عاجل نمایندگان محترم مجلس و نهادهای انقلابی به منظور کنترل وضعیت اسفبار فضای مجازی در غیاب نا موجّه وزارت ارتباطات امری لازم و بایسته تلقی می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">