اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

علی دایی و دکتر فیروز مددی

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۹، ۰۳:۱۶ ب.ظ

vps8_6740edf0-b424-428e-ba65-aacc8effea76.jpg

 

خیلی ها جریان این استوری را سوال کردند:

چون علی دایی را دوست دارم از او میخواهم حالا که به یاد مرگ و قیامت افتاده جفایی که به مرحوم دکتر فیروز مددی داشته و تهمتی که به او زده را در همین دنیا جبران کند. این پزشک نجیب و دوست داشتنی دانشمندی نیک اندیش و خیّر بود که تا واپسین لحظات زندگی امید داشت دایی با دسته گلی به دیدارش برود.
خدا از سر تقصیرات ما هم بگذرد.

 

 

به طور مختصر باید عرض کمک دکتر مددی پزشکی حاذق و متبحر بوده و البته از نظر شخصیتی هم نیک اندیش و دست به خیر و دلسوز.

علی دایی یکبار پیش او جراحی کرد. مدتی بعد با رسانه ها مصاحبه کرد و مدعی شد در آلمان به او گفته اند که جراح او در ایران بد عمل کرده است. با توجه به شهرت علی آقا این مطلب به شکل گسترده ای منتشر شد. دکتر مددی توضیحات علمی اش را بیان کرد و درخواست کرد اگر فرد متخصصی نظری خلاف این دارد اعلام کند. او هر چه اصرار کرد نام پزشکی که چنین ادعایی داشته بیان شود حرفش به جایی نرسید و علی دایی دیگر توضیحی نداد.

او که حیثیت حرفه ای اش را خدشه دار می دید یکبار دلشکسته گفت منتظرم تا علی دایی متوجه اشتباهش شده و با یک دسته گل به دیدارش برود. این آرزوی او محقق نشد تا اینکه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">