اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

قعر جهنم، ویژه مسئولانی که سیب زمینی هستند!

سیدحمید مشتاقی نیا | چهارشنبه, ۳ دی ۱۳۹۹، ۰۸:۰۵ ق.ظ

 

سایت های شرط بندی به راحتی از مردم کلاهبرداری می کنند بدون آن که حساب های بانکی شان مسدود شود. بعد برای مردم آموزش می گذاریم که به این سایت ها اعتماد نکنید.

مدتی شاهد ورشکستگی بعضی موسسات مالی بودیم. بعد که اعتراضات بالا می گرفت بانک مرکزی می گفت این موسسات از اساس مجوز فعالیت نداشته اند! در حالی که یک مغازه زیر پله ای هم اگر مجوز کار نداشته باشد پلمپ می شود.

فحشا در اینستاگرام غوغا میکند و هر روز شاهد گزارش و اخبار و توصیه هایی برای پرهیز از ورود به این صفحات به خصوص برای نوجوانان هستیم اما اینستا همچنان بدون فیلتر در حال فعالیت است.

درست مثل اینکه یکنفر با سوابق مشکوک حسن روحانی را هم برای ریاست جمهوری و هم برای خبرگان تایید صلاحیت میکنیم و بعد به مردم می گوییم چوب انتخاب اشتباه خودتان را خورده اید!

باور کنید بعضی مسئولان جمهوری اسلامی بابت قصور در وظایف و بی غیرتی در قبال ارزش های انقلاب در اعماق جهنم جای خواهند داشت.

نظرات  (۲)

سلام برادر من اگه حسن روحانی را تایید صلاحیت نکنند می گویند حکومت استبدادی دست مردم را در حکومت باز نمی گذارد و در زمان غیبت امور حکومت و انتخاب حاکم باید با مشارکت مردم و سلیقه آنان باشد و امثالهم ...

پاسخ:
سلام سال 92 سعیدی کیا متکی زاهدی زاکانی باقری لنکرانی و ... رد صلاحیت شدن حسن هم روش بماند که دیگه چرا برای خبرگان تاییدش کردن اونم قبل از ریاست جمهوری و بدون امتحان علمی؟

بگو چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">