اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

از اهواز تا بابلسر، پیام امام روشن است!

سیدحمید مشتاقی نیا | دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۶:۱۷ ب.ظ

دو سه روزی است که تصاویری از اعتراض مردم متدین بابلسر نسبت به هنجار شکنی علنی بعضی مسافران در سواحل این شهر منتشر می شود. امروز کلیپ سخنان یکی از نیروهای مذهبی این شهرستان انتشار یافت که در جمع هیأتی ها از رقص دخترکان و سرو علنی مشروبات در روزهای تاسوعا و عاشورا در این شهر، داد گلایه سر داده و عنوان داشت که "مسئول امنیت شهر پاسخگوی تماس های امام جمعه و سایر دلسوزان نبوده است."

در این خصوص سه نکته کوتاه را به عرض می رسانم:

یک- به عنوان کسی که در این سال ها پیگیر وضعیت نابسامان فرهنگی در بعضی تفرجگاه های استان بوده به این یقین رسیده ام که بخش قابل توجهی از مسئولان انتظامی و قضایی مازندران انگیزه ای برای مقابله با هنجار شکنی ها ندارند. تابستان سال گذشته در نقطه صفر مرزی جلفا، منطقه سیاحتی آسیاب خرابه که آبشار زیبا و معروفی دارد شاهد بودم که یک مرزبان ارتشی که ابدا ظاهری مذهبی نداشت با کمک یک سرباز، کمترین ناهنجاری غیراخلاقی را در نقطه ای که کیلومترها با شهر فاصله داشت کنترل می نمود؛ اما در سواحل همین بابلسر و حتی در کنار بعضی امامزاده ها شاهد چشم پوشی مسئولان ذی ربط از بی مبالاتی بعضی مسافران هستیم.

دو- چند روز قبل خبر اهانت یکی از هموطنان در فضای مجازی نسبت به مردم شریف مازندران به خصوص اهالی نجیب کلاردشت موجی از اعتراضات را برانگیخت. نیروی انتظامی و دستگاه قضا در ساعات و روزهای تعطیل نیز گزارش لحظه به لحظه پیگیری های خود را منتشر نمودند. فرد اهانت کننده با مراجعه به یکی از مراکز انتظامی شهر تهران، خود را معرفی نموده و از رفتار زشت خویش اظهار ندامت و عذرخواهی کرد. مسئولان ذی ربط بازداشت وی را یک فتح الفتوح دانسته و با آب و تاب از انتقال او به مازندران جهت برخورد قضایی خبر دادند.

همین مسئولین عزیز و دلسوز که لااقل زندگی مادی خود و نسل بعد از خود در جمهوری اسلامی را مدیون امام حسین علیه السلام هستند در قبال هتک حرمت ماه محرم به چند مانور رسانه ای و نهایتاً اظهار تأسف بسنده نموده و در مواردی نیز از دسترس خارج گردیدند!

سه- اظهارات دردناک این برادر هیأتی در کلیپی که امروز بر صفحات مجازی درخشید و احساس خطر وی از نفوذ جریان های مخرّب فرهنگی به سطح شهر شهیدپرور بابلسر و ناتوانی یا بی میلی مسئولان در کنترل اوضاع، مرا یاد نامه تاریخی علی شمخانی فرمانده وقت سپاه خوزستان به حضرت امام ره و ارسال خبر ناگوار ورود دشمن به شعاع بیست کیلومتری اهواز و ناتوانی یا کوتاهی مسئولان ذی ربط انداخت. امام فقط یک جمله پاسخ داد که منجر به شکل گیری عملیات حماسی شهید غیور اصلی و عقب راندن متجاوزین گردید. حرف امام این بود: "مگر جوانان اهواز مرده اند؟!"

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">