اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

این نیز بگذرد!

سیدحمید مشتاقی نیا | يكشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۵۶ ق.ظ

سردار! میان طوفان حملات دشمنِ سیلی‌خورده تنهایت نمی‌گذاریم

 

سردار حاجی زاده شخصیتی بزرگ و دوست داشتنی دارد. اقدام او در به عهده گرفتن فاجعه انهدام هواپیمای کی اف ایثار و بلندنظری او را به اثبات می زند. درباره عملکرد پدافند کس دیگری باید توضیح بدهد و در این باره که چرا پروازهای عادی به رغم وجود شرایط جنگی لغو نشد پاسخگویی با مرکز دیگری است.

یک بخش از مصاحبه سردار حاجی زاده اشاره ای به خبر شلیک موشک های کروز به سمت ایران و دستپاچگی اپراتور دارد که راستش من متوجه نشدم این خبر از کدام منبع صادر شد و چرا رادارهای بین راهی در این باره اقدامی به عمل نیاوردند و اساسا این موشک ها به کدام سمت رفته اند و ... بماند. باید مواظب باشیم خواسته یا ناخواسته به ابهامات دامن نزنیم. دوستانی تماس داشتند و از نظر فنی و تجربی مباحثی را مطرح کردند و مدعی بودند این اقدام به احتمال زیاد توسط یک عنصر نفوذی صورت گرفته و ... که به نطرم با توجه به ورود نهادهای نظارتی و تخصصی باید منتظر اعلام نتایج بررسی ها باشیم. به هر حال حادثه ناگواری بود که اوقات همه را تلخ کرد. یک بنده خدایی هم حرف خوبی زد که این جماعت داغدار که حالا می آیند و شمع روشن می کنند تا قبل از اعلام خبر هدف گیری اشتباه پدافند کجا بودند و چرا خود را رد مصیبت خانواده های جان باختگان سهیم نمی دانستند؟

از این مرحله هم عبور می کنیم و مردم قطعا زحمات نیروهای مخلص انقلاب را با اشتباه یک فرد و نهاد قابل قیاس نمی دانند. انشاءالله که تجربه عملیاتی و رسانه ای این واقعه منجر به عدم تکرار چنین حوادث تلخی شود.

ملت ایران شهید شیرین استقلال و خودکفایی و عزت را در سایه نفی وابستگی و ترس از بیگانه خواهد چشید و به عنوان الگوی جوامع آزادی خواه، تمدن نوین جهانی مبتنی بر عدالت و فطرت را بشارت خواهد داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">