اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

کشکولی جات!

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۸، ۰۵:۲۱ ب.ظ

خبرگزاری فارس به نقل از امام جمعه تهران تیتر زد که مسئولین بابت نحوه عملکردشان در خصوص قیمت بنزین باید از مردم عذرخواهی کنند. ساعتی بعد تیترش را عوض کرد و نوشت: باید دلجویی کنند! اینقدر که این مسئولین حساس و دلنازک هستند باید جوری هوایشان را داشت که خدای ناکرده آب توی دلشان تکان نخورد.

چهارراه شهدای قم به سمت میدان روح الله، آدم کور هم از نحوه ساخت و سازها متوجه می شود که شهرداری مدتهاست قصد تعریض این خیابان را دارد و برای همین ساختمان های دفتر تبلیغات و اداره برق و ... چند متری عقب نشینی کرده اند و این وسط یک ساختمان جدیدالتاسیس است که یک سانت هم عقب نشینی نکرده است، مدرسه علمیه ولی عصر عج با مدیریت رییس پیشین قضا جناب آقای آملی لاریجانی. اگر ایشان از موضوع قانون شکنی مدرسه تحت اشراف خود اطلاع داشت که خوب عدالتش زیر سوال است و اگر نه، مدیریش مردود شمرده می شود.

داخل اتوبوس واحد کنار مرد سبزه رویی نشستم که حدس زدم اهل هندوستان است. چند کلمه ای هم کلام شدیم. گفت: اوضاع کشمیر نگران کننده است. به دوستانتان بگویید برای مردم مظلوم این دیار دعا کنند.

می گویند یک بابایی در فضای مجازی کمپین اعتراض به گرانی بنزین تشکیل داده و از مردم خواسته بود مدتی بنزین نزنند. بعد به اتهام اخلال در نظام عمومی دستگیر شد! اگر خبر صحت داشته باشد به نظر من باید از این بابا تشکر هم کرد. اگر عده ای از شهروندان به این کمپین پیوسته و مدتی بنزین نزنند چند روزی خیابان ها از نظم بیشتری برخوردار شده و ترافیک روان تری را شاهد خواهیم بود. این کمپین نه تنها مصداق اخلال در نظم نیست بلکه تقویت و کمک به نظم عمومی است.

خانواده ای که مستأجر هستند، ماشین و ملکی هم ندارند و حقوق بگیر تأمین اجتماعی اند از دریافت کمک هزینه معیشت بنزینی دولت محروم شدند خانواده ای که چند برابر آنها ملک و دارایی دارد همان مبلغ را دریافت کرد. تا این حد دولت بر امور جاری جامعه اشراف دارد.

این سر و صداهای اخیر باعث شد مدتی جریان پرونده اتباعی طبری و بیژن قاسم زاده و شورای فاسد شهر بابل و باستی هیلزی ها و  ... را پیگیری نکنیم. امیدوارم خود دستگاه قضا در این باره اطلاع رسانی کند.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">