اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین مطالب
آخرین نظرات

این مرد امروز مرد!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۷ آذر ۱۳۹۸، ۰۸:۱۰ ب.ظ

مرگ ناگهانی بازیگر و مدل مشهور در ۳۵ سالگی+عکس

 

برای خودش تیپ و قیافه ای دارد. ستاره سینماست، با نژاد تایوانی - کانادایی. برای خودش برو و بیایی داشته است. تصویرش روی جلد نشریات منتشر می شده، بعضی ها کلکسیون عکس هایش را جمع آوری می کردند. خیلی ها دنبال امضای یادگاری اش بودند یا اینکه یک سلفی با او بگیرند و پزش را به رفقایشان بدهند.

این مرد امروز مرد.

خیلی اتفاقی و بی مقدمه. او فقط 35 سال سن داشت و داشت سر صحنه یک سریال چینی کارش را انجام می داد که یکهو به زمین افتاد و ... تمام. گفتند حمله قلبی.

امشب شب جمعه است و خیلی ها با دلیل و بی دلیل یاد امواتمان می افتیم. اصلا قرار است یاد امواتمان بیافتیم که به بهانه آن یاد مرگ در دلمان جوانه بزند و فراموش نکنیم که دیر یا زود نوبت خودمان هم می رسد، خیلی عادی و اتفاقی. مرگ پیر و جوان و زن و مرد و زشت و زیبا و فقیر و غنی نمی شناسد.

اگر مرگ را در یک قدمی خود بدانیم انسانیت بیشتری به خرج خواهیم داد.

  • سیدحمید مشتاقی نیا

اشک آتش

مرگ باوری

مشتاقی نیا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">