اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

با این مأمور خاطی برخورد کنید

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲ آذر ۱۳۹۸، ۰۷:۰۰ ب.ظ

متأسفانه وجود یک عنصر نامطلوب در مجموعه ای وجیه، منجر به زیر سوال رفتن اعتبار آن مجموعه می شود.

عنصر نامطلوب و یاغی البته در هر لباس و صنفی ولو به تعداد اندک دیده شده اند که تسامح در برخورد با این افراد را باید خیانتی بزرگ محسوب نمود. استخدام معدود عناصر بی هویت، عقده ای و گاه مغرض در بعضی مجموعه ها البته ریشه در ضعف گزینش و اهمال در شناخت نیروها دارد.

در جریان اعتراضات اخیر، یک مأمور شرور با حمله به پاسداری آزاده و جانباز که در صدد ایجاد آرامش در میان معترضان بود منجر به تقویت جوّ التهاب آلود گردید و علاوه بر تشدید تنش و درگیری و خسارت، وجهه نیروی انتظامی را مخدوش نمود. حال این جانباز آزاده که به تازگی به خاطر بیماری قلبی از بیمارستان مرخص شده بود با کمک مردم و امدادرسانی اورژانس بهبود پیدا کرد.

با توجه به قول مساعد فرمانده خوش اخلاق انتظامی این شهر شمالی در تنبیه مأمور خاطی و نیز تشکیل پرونده در حفاظت اطلاعات نیرو، فعلا از انتشار نام و تصویر این عنصر لاابالی خودداری می گردد. 

عجیب است وقتی یک بسیجی، پلیس فتای یک شهر را به خاطر عدم آشنایی و تسلط به مباحث فنی مرتبط با فضای مجازی، فشل می نامد جرمی نابخشودنی مرتکب شده و با پرونده سازی راهی دادگاه می شود اما وقتی یک عنصر غیرانقلابی و سرکش به نیروی بسیجی آسیب زده و فضای اجتماعی را ملتهب می سازد بعضی ها انتظار گذشت و لاپوشانی دارند!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">