اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

شورای رسوا به وقت طلبکاری!

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۰۳ ق.ظ

عضو رسوای شورای شهر، با دوربین مطرح شد، با دوربین رأی آورد و با دوربین هم زمین خورد!

اگر چه بعد از جریان رسوایی اخلاقی، مدتی تلاش داشت کمتر مقابل دوربین ظاهر شود؛ اما این روزها به هر بهانه ای دوباره در برابر رسانه ها حضور یافته و به مصاحبه و رد و تأیید و اظهار نظر پیرامون مسائل شهری می پردازد.

عضو رسوای شورای شهر که دامنه فساد او به گوش همه ایرانیان و فارسی زبانان مقیم سراسر جهان رسیده است پس از مهندسی افکار صاحبان نفوذ، این روزها سیگنال هایی را از سوی دستگاه قضا و نهادهای نظارتی مبنی بر اکتفا به اجرای حکم شلاق و عدم اخراج خود از شورا دریافت نموده و دوباره با اعتماد به نفس و روحیه ای طلبکارانه با انتقاد از شهردار متصل به کانون قدرت، در حال قهرمان سازی از خود برآمده است.

او توانست با مهندسی تحسین برانگیز خود کاری کند که مدعی ترین گروه میراث داری شهدا از او که علنا با نامگذاری بسیاری از اماکن عمومی به یاد شهدا مخالفت ورزیده، حمایت نمایند!

او توانست با مهندسی تحسین برانگیز خود کاری کند که مدعی ترین گروه عدالت خواه شهر با انگیزه انتخاباتی از او که مصداق قانون شکنی و دهن کجی به احکام شرع است به حمایت برخیزند!

او توانست کاری کند که با انتخاب شهرداری غیرمتخصص اما متصل به کانون قدرت، در ابتدا زبان و قلم عناصر افشاگر فساد را بند آورده و توپ را در زمین رسواگران خود بیندازد و در گام بعدی پس از تثبیت عضویت متزلزل خویش، از موضع اپوزسیون وارد معرکه شده و یکبار دیگر با زر و زور رسانه ای شبکه های نمک گیر شهردار اسبق، از خودش شخصیتی حق طلب و شجاع و مبارز بسازد و یقین بداند که این بار اگر صدای اعتراضی از تریبون روزهای تعطیل به هوا برخیزد به ظنّ حمایت از خویشان سببی، مضحکه عموم قرار خواهد گرفت.

شهروندان ما زین پس به هر بهانه ای شاهد حضور پررنگ این عضو رسوا در سطح رسانه های مجازی خواهند بود.

ضعف و تعلل دستگاه قضا و معامله گری نهادهای نظارتی و سیاست زده استان، حالا این عنصر پرحاشیه را در موضع طلب و انتقامجویی نشانده است. شهر، از این پس ماجراهایی تماشایی از رویارویی کانون های قدرت به خود خواهد دید. گویا موعد تسویه حساب زخم خورده های افشای فساد از راه رسیده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">