اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

فعلا سربسته بماند!

سیدحمید مشتاقی نیا | شنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۰۴ ب.ظ

امروز برای من یک روز خاطره انگیز سیاسی بود. با آیت الله محمدی بزرگوار دیدار داشتم. تماس تلفنی با امام جمعه بابل، رییس دادگستری استان مازندران، یکی از مسولان ارشد حفاظت قوه قضاییه و نیز حجت الاسلام نبویان و دیدار با آیت الله توکل هم بخش دیگری از کارهای سیاسی امروز من بود.

امروز را برای همیشه در خاطر می سپارم.

نیروهای انقلاب را باید به دو دسته تقسیم بندی کرد. عده ای که بابت خدمت به انقلاب حقوق می گیرند و عده ای هم که بدون پول برای انقلاب دوندگی می کنند. آنهایی که برای دفاع از انقلاب پول می گیرند در مصاف با دسته ای که سرباز صفر اما خط مقدمی انقلاب اسلامی ند طیف خود را همیشه بر حق می دانند.

به حول و قوه الهی کمربندم را سفت بسته ام و عهد کرده ام از چالش جدیدی که صاحبان قدرت سر راهم ایجاد کرده اند با قدرت عبور کنم.

پول و قدرت و عافیت و رابطه و ضابطه برای آنها خدا هم برای ما. حریم خصوصی من خط قرمز من است و برای صیانت از آن مرزی را به رسمیت نمی شناسم.

بسم الله و بالله و فی سبیل الله و علی مله رسول الله. لا حول و لا قوه الا بالله

حسبی الله و خدا ما را بس

بودن با شهدا ما را بس

آن شهیدان که به خون می گفتند

هوس کرب و بلا ما را بس.

نظرات  (۱)

عجب

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">