اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره بازداشت یک عضو شورای شهر

سیدحمید مشتاقی نیا | جمعه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۶ ق.ظ

کمتر از بیست و چهارساعت است که خبر بازداشت یکی از اعضای شورای شهر و انتقال او به تهران به موازات فضای مجازی در افواه عموم نیز دست به دست و سینه به سینه رد و بدل می شود.

در این باره اتهاماتی نیز در حد شایعه مطرح شده و به سرعت در حال انتشار است.

این قلم چندبار در نقد عملکرد و افکار این عضو شورا مطالبی را به صراحت نگاشته و منتشر کرده است، اما در ایام عید طاعت و بندگی تذکر این آموزه دینی و اخلاقی نیز شایسته است که درباره هیچ کس نباید بر مبنای ظن و گمان و شایعه اظهارنظر کرده و آبرو و حیثیتش را به بازی گرفت.

یادمان نرود که خدای ماه رمضان به برکت این ماه شریف توبه ما را در استغفار از معصیت به لطف خود می پذیرد مگر آن چه را که از حق الناس بر گرده خویش افزوده باشیم که حساب و کتابش قاعده دیگری دارد.

ضمن پافشاری بر اصول اعتقادی خود در نقد و مخالفت با بعضی نظرات و رفتارهای سیاسی و فرهنگی این عضو شورا امیدوارم تا روشن شدن اصل ماجرا که واقعا ممکن است بر خلاف اتهامات شیوع یافته در جامعه باشد از هرگونه تهمت و توهین و توجه به اخبار ناموثق اجتناب نماییم.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">