اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات
  • ۶ ارديبهشت ۰۳، ۱۸:۳۹ - علیرضا محمدی
    چه جالب

من فقط تو رو میخوام!

سیدحمید مشتاقی نیا | سه شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۰:۲۹ ب.ظ

 1-   ... فقط و فقط تو رو میخوام، دوسِت دارم باور کن!

2-   ... فقط و فقط تو رو میخوام، دوسِت دارم باور کن!

3-   ... فقط تو رو میخوام ... باور کن!

4-   ... فقط ... میگم خیلی باحالی!

5-   ... حتماً حرفمو باور میکنی، من دروغگو نیستم!

6-   ... این بابایی که جلوم وایساده یه وقت حواستو پرت نکنه!

7-   ... درسته خیلیا تو عشقشون دروغ میگن!

8-   ... اما من؟! نه ... نه!

9-   ... اون قدری دوسِت دارم که حاضرم داد بزنم تا همه بشنون!

10-                       ... البته داد که بزنم میگن دیوونه است!

11-                       ... حالا همین جوری صحبت کنیم بهتره! کسی شک نمیکنه!

12-                       ... آخ که چقدر دوسِت دارم!

13-                       ... هیچ کی به پات نمیرسه، قربونت برم الهی!

14-                       ... تو همه کس منی. بدون تو انگار هیچم!

15-                       ... هیچ کس نمیتونه جاتو برام پر کنه!

16-                       ... چند ساله دارم بِهِت میگم، اما شک دارم باور کرده باشی!

17-                      ... ببین حواست به اون جلو نباشه ها!

18-                       ... من که حاضر نیستم به کسی غیر تو فکر کنم، از بس که میخوامت!

19-                       ... اگه تو لیلی نباشی، من مجنونم، مجنون... !

20-                       ... میدونم که تو هم منو میخوای!

21-                       ... مجنون هم عجب دلی داشت به مولا!

22-                       ... یه روز لیلی ظرفشو میشکنه ... مجنون نمیخواست کم بیاره!

23-                       ... داشت آبروش میرفت جلو ملّت ... عجب حرفی زد!

24-                       ... ولی خوب، چه اسم و رسمی به هم زد با این کاراش!

25-                       ... خیلیا براش شعر گفتن و چیز نوشتن!

26-                       ... خودمم یه چیزایی نوشتم ولی ...!

27-                       ... چه خوب میشه لااقل یکی از کارام صدا کنه، مثل توپ بپیچه!

28-                       ... مگه بقیه چطور اسم در کردن؟!

29-                       ... تو خیابون که میرن همه واسشون دست تکون میدن!

30-                       ... یه روز دور من جمع میشن و امضا میگیرن!

31-                       ... بگذریم ... چقدر دلم برات تنگ شده بود!

32-                       ... واسه رسیدن به اینجا چه حالی ازم گرفته شد!

33-                       ... بد مصب بدجوری آب روغن قاطی کرده بود!

34-                       ... نذر کردم این دفعه پول قلمبه گیرم بیاد عوضش کنم!

35-                       ... قسط ها رو هم یه جوری ردیف میکنم، اما ماشین واجب تره!

36-                       ... آقای رشیدی قولشو داده، میخواد وام برام جور کنه!

37-                       ... رشیدی اهل حاله، اونو دارم غم ندارم!

38-                       ... ولی نمیدونم چرا نخواست بهم انتقالی بده!

39-                       ... یه جا به جایی بهتر بود تا یه جای بهتری گیرم بیاد!

40-                       ... حقوقو مزایاش یه طرف، اعتبارش حال میده!

41-                       ... آدم باید دنبال ترقی باشه!

42-                       ... من و اکبر مثلاً هم سن و سالیم ... صد نفر جلوش دولا راست میشن!

43-                       ... لاکردار تو زن گرفتنم بخت باهاش یار بود!

44-                       ... شانسی شانسی ... هی من بدبخت!

45-                       ... اما درست میشه، توکل بر خدا!

46-                       ... چه پدر زن توپی هم داره!

47-                       ... ما که آخرشم از هیچ طرف چیزی گیرمون نمیاد!

48-                       ... نه ارثی نه میراثی!

49-                       ... باید روی پای خودم بایستم، این طوری نمیشه!

50-                       ... تو این دوره زمونه نمیشه به کسی اعتماد کرد!

51-                       ... این چند روزه به چند نفر رو زدم؟ کدومشون به دادم رسیدن؟!

52-                       ... کاظم میگفت برو خدا رو شکر کن یه خونه دوخوابه داری!

53-                       ... نامردا حسودیشون میشه!

54-                       ... مثل خاله زنکها میشینن پشت سرم می بافن واسه خودشون!

55-                       ... خریدن یه ویلای فسقلی و این همه دردسر؟!

56-                       ... راهش همونه که گفتم!

57-                       ... باید موقعیت شغلیمو ببرم بالا!

58-                       ... ای رشیدی ...!

59-                       ... از همین فردا شروع میکنم!

60-                       ... منو دست کم گرفتن!

61-                       ... خیلیاشون مدیون من هستن!

62-                       ... اصلاً چند نفر از همکارا تا حالا از خودشون عرضه نشون دادن؟!

63-                       ... یه بارم مرادی گفت اداره داره رو شاخ تو می چرخه!

64-                       ... اینا باید پیش من لُنگ بندازن!

65-                       ... حیف ... حیف که موقعیتش جور نشد!

66-                       ... اَه این شکم بی صاحابم که ول کن نیست!

67-                       ... آبرومو برد جلو جماعت!

68-                       ... بغل دستیم چه جوری داره نگام میکنه!

69-                       ... کارم تموم شد میرم یه پیتزا میزنم!

70-                       ... شایدم یه چلومرغ با ... زرشک!

71-                       ... آدم باید به خودش برسه!

72-                       ... با شکم که نمیشه شوخی کرد!

73-                       ... دو روز دنیا رو باید خوش گذروند!

74-                       ... اصلاً این همه دوندگی به خاطر همینه دیگه!

75-                       ... یه روز می میریم و میریم پی کارمون ... هی روزگار!

76-                       ... باید خوب خورد و خوب پوشید و خوب چرخید!

77-                       ... این بریز و بپاشا هم که خرج داره!

78-                       ... آدم میخواد بی غم باشه جیبش باید پر باشه!

79-                       ... جیب پر هم واسه آدمای یه لا قبایی مثل من ...!

80-                       ... سخته؛ اما شدنیه!

81-                       ... از بچگی میگفتن میخوای به جایی برسی باید سه تا "پ" داشته باشی!

82-                      ... پر رویی که ... چه عرض کنم، به ما نیومده!

83-                       ... پارتی ... نمیدونم، به رشیدی که خیلی امید دارم!

84-                       ... پول هم جور میشه، خدا بزرگه!

85-                       ... وقتی به جایی برسی معلومه مابقی خودش جوره!

86-                       ... این بابام که هی حواسمو پرت میکنه!

87-                       ... با اون قیافش ... دلش خوشه ها!

88-                       ... لابد یه بغل ارزو واسه خودش لیست گرفته اومده!

89-                       ... یکی نیست دم بایسته، نذاره هر کی بیاد تو!

90-                       ... با اون قیافش معلومه که حواس همه رو پرت میکنه!

91-                       ... ببین چقدر آدما با هم فرق دارن!

92-                       ... آدمی که فرهنگ داره از خط اتوی لباسش مشخصه!

93-                       ... نزاکت اجتماعی واقعاً هنریه واسه خودش!

94-                       ... که چی مثلاً؟ با اون صدای نکرش ...!

95-                       ... یادم نره از فردا باید شروع کنم!

96-                       ... نفری یه قوطی سوهان میذارم جلو میزشون!

97-                      ... میگن حق گرفتنیه!

98-                       ... منم حقمو میخوام!

99-                       ... چند تا شد ببینم!

100-                ... این دونه ها هم که استاندارد نیست!

101-                ... اوخ اوخ ...!

102-                ... حواست با منه یا نه؟!

103-                 ... فقط و فقط تو رو میخوام، دوسِت دارم باور کن!

104-                 ... فقط و فقط تو رو میخوام، دوسِت دارم باور کن!

105-                 ... فقط و فقط ... فکر کنم صد تا شد!

106-                 ... اهدناالصراط المستقیم. صراط الذین ...

-         ... خدا قبول کنه این نماز امام زمان ... طولانیه، حواس آدمو پرت میکنه ...!

سید حمید مشتاقی نیا

  • سیدحمید مشتاقی نیا

نظرات  (۱)

  • حمید حمزه نژاد
  • ۳
    قطعه ای تقدیم به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف


    جمعه می آیی و این قوم به ظاهر منتظر
    جمعه هارا خوب می خواب اند می آیی چکار!?

    سیصدو اندی نفر یاری که گفتند از قدیم
    تا همین امروز نایاب اند می آیی چکار?

    آن مریدانی که گفتند از غلامان تو اند
     آن غلامان دیگر  ارباب ند می آیی چکار?

    کمتر از انگشت یک دست اند یاران شما
    دیگران در شکل اصحاب اند می آیی چکار?!

    نامه های کوفی تزویر را باور نکن
    در عمل عمریست  کذاب اند می آیی چکار?!

    من نفهمیدم چرا گفتند جمعه انتظار ?
    میزبانان شما خواب اند می آیی چکار ?!

    در تمام بیت ها گفتم که می آیی چکار
    این امیدم بوده دریاب اند می آیی چکار?!
    شاعر :  "حمید حمزه نژاد "

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">