اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

حواشی دیدار با اژه ای از نگاهی دیگر

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۳ ق.ظ

اصل حضور یک مقام عالی رتبه از هر قوه ای که باشد در جمع مردم و دانشجویان و پاسخ به پرسش های آنها و آشنایی با نظراتشان را باید اقدامی پسندیده و البته ضروری دانست که اقتضای یک نظام مردمی، چیزی جز این نیست. از این رو حضور محسنی اژه ای در جمع دانشجویان شریف، یک حرکت مبارک است هر چند که بعید می دانم استمرار آن را شاهد باشیم.

این که رفتار محسنی اژه ای و پاسخ هایی که بیان کرد گاه در طراز یک مقام روحانی مسئول در نظام مقدسس اسلامی نبود، بحث دیگری است که به اندازه کافی به آن پرداخته شده است.

عدم شناخت کامل آقای محسنی اژه ای و امثال ایشان از محیط های دانشگاهی و مطالباتشان تنها در صورتی قابل رفع است که چنین ارتباطات مستقیم و بی واسطه ای، در طول سال و به مناسبت های مختلف و گاه حتی به صورت غیررسمی ادامه پیدا کند. فقدان چنین نشست هایی است که باعث می شود شاهد واکنش های رادیکالی بعضی دانشجویان انقلابی در معدود دیدارهایی مشابه جلسه اخیز با معاون دستگاه قضا باشیم. دانشجو اگر مطمئن باشد که این نشست ها و گفت و گوها ادامه خواهد داشت انگیزه ای برای بروز رفتارهای شتاب زده و هیجانی نداشته و ترجیح می دهد با بهره گیری از وسعت زمان، در فرصتی مناسب و مغتنم به بیان بخش هایی از نقطه نظرات خود بپردازد. به دانشجو با توجه به سن و سالی که دارد باید حق داد که وقتی احساس می کند ممکن است فرصت دسترسی به یک مسئول را برای همیشه از دست بدهد دچار التهاب شده و در مواجهه با آن مسئول شتاب زده و با پرخاشگری رفتار کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">