اشک آتش

از اسلام ناب آمریکایی بیزارم!از ادعای برتری هویج بر بسیج!از اسلام بی خطر بیزارم...از اسلام آسه برو آسه بیا...اسلام پاستوریزه...اسلام عبدالملک مروان...اسلام بنی امیه و بنی العباس...اسلام شیوخ منطقه!!...اسلام پر عافیت و بی عاقبت...
----------------------------------------------------------------------------------
باید گذشتن از دنیا به آسانی
باید مهیا شد از بهر قربانی
با چهره خونین سوی حسین رفتن
زیبا بود اینسان معراج انسانی

پیام های کوتاه
بایگانی
آخرین نظرات

درباره نامزدهای شورای شهر بابل(16)

سیدحمید مشتاقی نیا | پنجشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۶، ۰۹:۵۷ ب.ظ

16- احمد خانلرزاده

به مسئولی گفتم این معاونی که زیر دست خودت گرفتی و چهار پنج تا مسئولیت را یک جا تحویلش دادی بنا به دلایلی که عرض می کنم شایسته این مقام و منصب نیست. گفت این پسر را می شناسی؟ برادر او داماد فلان آقاست!

چپ و راست هم ندارد. شایسته سالاری در اغلب موارد، فقط یک شوخی است. گاهی به بعضی از مسئولان گله می کنیم که فلان معتمد شما یا فلان مدیر و معاونی که برگزیدید نواقصی آشکار دارد و صلاحیتش برای تصدی امور، محل تردید است. می  گویند حق باشماست؛ اما چه کنیم که بهتر از او کسی را سراغ نداریم!

بطلان ادعای این افراد توجیه گر که قصدی جز سرپوش قرار دادن بر رانت ها و رابطه بازی های خود ندارند، شناخت جوانان شایسته و لایقی است که به جرم انقطاع از روابط حاکم بر عرصه مدیریت های خرد و کلان، ناشناخته و مهجور مانده اند.

احمد خانلرزاده، یکی از همین جوانان پاک و با استعداد شهر ماست که شهامت ورود به عرصه رقابت های این دور از انتخابات شورای شهر را به خود راه داده است.

ورای علم و تحصیلات این جوان نخبه که هم اکنون از بعضی دانشگاه های دنیا دعوت به ادامه تحصیل شده است، یک ویژگی او را بسیار برجسته یافته و همین یک مورد را برای معرفی اش بیان می کنم.

جوان نخبه شهر ما آمادگی کامل خود را برای محک های علمی و مباحثات مرتبط با امور شهر و شهرسازی اعلام کرده است. چند نفر از دوستان به قصد عیارسنجی ادعایش با او به بحث و تبادل نظر پرداخته و توفیق او را در فائق آمدن بر مباحثه علمی و فکری بسیار ستودند. احمد خانلرزاده بیست و چهارساعته آماده گفتگو و بحث و بررسی پیرامون انتخابات شورای شهر، کارکردها و مسئولیت های مدیریت شهری با یکایک همشهربان عزیز است. پیشنهاد می کنم فرصت همکلامی و بحث با این نخبه خوش آتیه را از دست نداده و از آشنایی با یکی از جوان ترین نامزدهای شورای شهر، لذت ببرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">